Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 342 ggr
Millan1971
0

Ang medlemskap

Tycker inte ni andra som jag att man borde uppge sitt namn och helst personnr när man vill bli medlem i detta forum? Ibland vet man inte alls vem man pratar med och så dyker det upp otäcka inlägg som ett här som är låst nu…ja låst visserligen men ändå publicerad…tycker att det är obehagligt…de flesta har ju sina bilder,hemsidor mm synligt…

simzonites
0

Tyvärr har man ju rätt att vara anonym på sådana här forum, i vissa lägen kan det väl vara en fördel om det handlar om andra känsligare och intimare ämnen. Men här på en sajt om katter är det ju väldigt trevligt om man har en presentation av sig själv, sin ev. uppfödning, länk osv.
Det är väldigt lätt att skriva "skitiga" inlägg när man döljer sig bakom ett "nick".

/Lotta

/Lotta

Millan1971
0

kanske om man tog ett medlemspris?som på Swepex så kostr det 200kr att bli medlem…då kanske dessa oseriösa inte kommer med om det kostar???bara min tanke….

billyboy
0

Kan man inte ta bort trådar man låser helt?

Bullan
0

Hmmm…jag har nog missat detta, har inte sett någon låst tråd eller otrevliga inlägg!

Men att ta bort hela tråden kan ju vara dumt, om det står bra saker i den! kanske det går att radera från och med de "dumma inläggen"?

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

billyboy
0

En del låsta trådar kan det ju naturligtvis vara bra och ok att det finns kvar, men när de stängs redan på första och andra inlägget för att det inte skall bli något… mer av det… så är det bra om det GÅR att ta bort… Just nu ser inte jag heller den tråden så den verkar vara borta. Det finns eg. ingenting du "missade" när du inte hann läsa den.

Millan1971
0

#4 Tråden är nu borta!Jag lovar dig att det inte var några trevliga saker som stog i det!!!!

yadhayezibas
0

Vad var det för tråd? *nyfiken*

Millan1971
0

#7 det vill du inte veta! Fråga värdarna här på forumet då jag ej vill hänga ut den som skrev inlägget!

yadhayezibas
0

ehh jaha… måste vara nån tråd som inte har med perser o exotic att göra då för jag läser alla dom och har inte sett nåt…

Millan1971
0

#9 jo denna människa anklagade de flesta uppfödare här för saker som mordhot,anmälningar till djurskyddsnämnden utan anledning mm…Helt konstig människa men tror att den finns kvar här som medlem..därför vill jag inte säga mer…