I´m back again;)
Ursäkta att jag överreagerade sist och gick ur denna sajt!!!Kan ju inte hålla mig härifrån iallafall så jag kryper tillbaka
får provsvaret i veckan som kommer! Håll tummarna nu!!!!Kramar
Välkommen tillbaka!

Tack även om jag skäms lite
Inte skämmas, skamkänslor för inget gott med sig!
Välkommen tillbaks! Jag var nog lite direkt på i mitt inlägg har jag förstått. Jag håller alla tummar jag har för ett negativt provsvar så att du slipper omplacera dina katter!

Vi håller tummarna att ni kan ha kvar era underbara katter!!!
MVH Isnornin

tackar!!! trini; du behöver inte tro att det var ditt fel att jag gick ur eller att du var för på!!Det var jag som överreagerde pga allt jobbigt samt min förbaskade pms;( Hoppas hoppas nu på ett neg svar!!!!

Välkommen tillbaka

#7 tack!!! Det är ju tack vare dig som jag blev medlem här från första början;) Såg din annons på killen,har du fått han såld? Han e ju bara sååå vacker!!!
#6 Jag förstod det som att det var för mycket för dig just då helt enkelt och att du reagerat på flera inlägg. Jobbigt med pms är det, det vet jag :( blä…

#8 oh vad kul, var det såå. Nja jag har 2 hanar till salu, men jag tycker inte jag hittat dom rätta hemmen än,,,men jag har inte bråttom inte,,,dom är såååå goa så.

Inte skämmas heller ! Vi förstod att det blev lite för mycket med allt =S. Och ingen klandrar dig, ens katter är ju familjemedlemmar och det är klart att situationen är påfrestande !
Välkommen tillbaka :)

Varmt välkommen tillbaka! Kul att du kom tillbaka hit igen! 
instämmer med övriga