Söndagsvila :-))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åååå så goda nannakorgar. Vad de har vuxit. Vore kul att se din lilatabby

# 3 Tack
Ja dom är STORA..killarna väger nu 1,5 kg 10 veckor gammla 
Lilatabbyn " Ellie " vill inte fastna på bild…
Så snart hon ser mig..börjar hon spinna och kommer närmare…så jag har inte fått en OK bild på henne….då hon har ansiktet i kameralinsen..
Måste försöka SMYGA mig på henne ..när hon sover 
// Mia
// Mia
gud så söta
o vilka mysiga bilder
måste nog inta soffläge själv:)

# 5 TACK 
Ja..här får nog vi sitta på golvet ikväll
Soffan som är till för 8 VUXNA människor är nu full med utsträckta lurviga soff potatisar 
Ha en skön kväll,
// Mia
// Mia

#4 Aha en sådan liten fröken, vet vad det betyder. Smygbilder är vad som gäller. har ett par stycken här också.
Men snuttisar!! De är dundersöta dina små!!
Känner igen det där! Här slaggas det också i soffan. Perfekt att lägga en madrass nedanför och flytta bort vardagsrumsbordet. Ett tips, hi hi!
Men nu har vi bara 2 kvar, varav Casey som vi ska behålla så nu är det inte lika trångt längre. Både skönt och sorgligt.

# 8
Tack..roligt att du gillar dem ….våra söta sällisar.
JAPP- ditt tips funkar …* SMILE *
Hela vardagsrummet har nu förvandlats till en enda STOR myshörna 
Vilke tur att ni behåller en bebbe ..så ni har någon liten att gosa med….men jag förstår hur tomt det måste kännas pga- att ni hade så många kattungar.
// Mia
// Mia

Men vilken söööööööt liten CP.
Så där kan det se ut ÖVERALLT:-) Mysstunder på bordet, på bänken,på datorn och på sängen :-) för sova……det kan man nog överallt då man är katt :-)
Tack för att du delade med dig av dessa underbara bilder. Hoppas lilatabbyn vill vara med oxå :-) Skulle vara jättekul att få se henne.
Kram o ha det bäst
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Vad det ser sköööööööööööööönt ut !! Mysiga kissar.

Oh så söt!!!!Här hemma springer benji oavbrutet efter arwen och försöker….grrr…det är inte hon som skall löpa utan isåfall Ronja som är 11 månader…men henne är han inte ett dugg intresserad av
arwen är 9 månder och löper INTE!!!karlar…

Tack till alla som tycker våra killar är fina.
Dom ligger och dräller överallt 
12 # kanske han blir intresserad utav rätt hona när hon väl börjar löpa. Hoppas kan man ju iaf 
// Mia

Vilka oslagbart underbara ja helt fantastiskt söta kattbäbisar du har hemma!!!! *faller som en fura!*
En sådan liten……drömmer jag om!

Ohhh vilka gullungar du visar upp,,,hur söta som helst.
//Tessan
Gud va skönt de sussar. Så härligt avslappnade de ser ut, kattungar kan sova i alla möjliga ställningar 
/Lotta

# 16 ja visst är det häftigt..att dom kan sova upp och ned 
När det gäller sovställningar så verkar det inte finnas några hinder alls. upp och ner..hängandes..ja alla ställningar är tillåtna..& det ser för häärligt ut!!
Tack för snälla kommentarer 
// Mia
Jag sitter o tittar på bilderna av dina katter Mia! De är såå fina och jag instämmer i att de kan sova på vilket sätt som helst, både tokigt o slugt…