Söker fortfarande nya hem
Nu har jag lyckats hitta underbara hem till både Liza o Zingo. Bara Flisan, Lezzie o Lakrizz som söker nu.
Först en bild på Flisan 6år och kastrerad. Söker nytt hem som mystjej och kanske utställning för den som vill de.

Sen har vi Lezzie svartsköldpaddstabby på snart 2 år. Kommer att bli kastrerad om en vecka. Söker nytt hem som mystös och kanske nån utställning för den som vill testa detta.

O till slut kommer vi till Lakrizz Ena svart perserhona på 1 1/2år som oxå söker nytt hem som främst sällskap men kanse nån kull för den som e sugen på detta.

Jätte fina hoppas du hittar bra hem till dom !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Lycka till ,hoppas allt går bra!

Lycka till! jag behöver oxå nya hem åt mina men ingen verkar vara intresserad! man kan inte gå ner hur mkt som helst på sina älsklingar

#5 Nä de håller jag verkligen med om. Priserna jag har på mina tycker jag ändå kan va låga. Men mer går jag inte ner. Vad har du för kissar som behöver nya hem ifall nån hör av sig o inte mina ska är av intresse??
jag säger till er båda
tat så lugnt ni bara kan..o invänta rätt hem
de kommer…
Jag tycker att de är jättefina dina katter!
Lycka till med omplaceringarna!

#5 Såg din annons på blocket, och till och med sambon blev lite sugen på din solida exot ;)..Men vi vet inte riktigt om vi är redo än, eftersom vi har en liten kille med HD som kräver en del tid..:S
Lycka till TS !! :)
Jag har en dröm om att få avkommor efter min exotichane innan jag kastrerar honom, men låter nog drömmen förbli en dröm. Jag skulle gärna vilja införliva en till exotic i våran familj,gärna en hona. Men det förblir nog också en dröm. Den dagen jag bestämmer mej för att ha en till vet jag ju att katter finns som behöver nytt hem.