Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 531 ggr
frukove
0

Ingen BJK utställning för oss!

Fick veta att vi bara kommit med på söndagens utställning

i Umeå i slutet av mars!

Har tagit för givet att jag kommit med för att jag inget annat hört!

Nu funderara jag om jag ens ska ställa på söndagen det känns lite onödigt faktiskt.

Det är min hona Venuz som behöver 4 cert så blir hon EC.

Får hon då ett cert på söndag måste jag åka ytterligare en helg(kanska jag ändå ska göra -men har ju tänkt ta en kull på henne under sommaren) 

Nu får jag fundera vidare hur jag ska göra!

Dagens I-lansproblem!

Ha en bra helg!

Grattis till er som anmält två dagar i Umeå och kommit med!

Heléne Fahlgren

Trini
0

Synd att du inte kom med då! Hmm förstår ditt dilemma, skönt att ta två dagar isträck när man ändå är i farten och dessutom jagar sina cert! Jag har bara anmält mig en gång till att ställa ut två dagar i sträck, men då löpte min hona tidigare än jag trott och jag valde att låta para henne, så där rök de utställningsdagarna ! Nu är jag gaaanska sugen och hopas man kommit med till utställningen i Rissne på påskafton.

Önskar dig också en bra helg

//Trini

KungBores
0

Jag har inte hört något från BJK så då kan jag väl andas ut för Semlans (Kung Bore's Put A Spell On You) del.
Ska bli skoj att komma upp till Umeå igen och träffa lite barnbarn till Kurre. Hoppas att få träffa några härifrån också.
/Ingela

Bullan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska ditSkrattandeSkrattandeSkrattande, så då ses vi där!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Boromir
0

Det var tydligen ingen som kom med som betalat efter 9/1, om jag inte är felinformerad. Själv hade jag tänkt ställa min nya exokille, men det får bli i Ö-vik istället. Ses vi då Heléne?
Jag kommer anTagligen att vara på Umeåutställningen i allafall, om jag får barnvakt då sambon är i Stockholm på jobb. Han är alltid det då jag ska på utställning. Jag tror att Svenska fotbollsförbundet har kollat med agendan för utställningar i Norrland och lagt alla sina träffar efter den= samtidigt. Suck!
Gokväll! // Malin

Halle
0

Min lilla exo S*Peach's Ravishing Ruby kom med på söndag.
(Jag själv kommer inte att åka, det är fodervärden som ställer, vilken bra fodervärd jag hittat Glad
Är det jätte många som anmält till den tävlingen eller tar dom inte mot så många?

Hälsningar Marita

KungBores
0

Vad jag har hört så är det väldigt många kategori 2 katter. Troligen fler än vanligt då det är skogisspecial. Och är det då ingen kvotering till de platser som man har så är det ju tyvärr först till kvarn som gäller. Förra året var det i alla fall 47 respektive 45 katter vilket kan ses som ganska normalt för antalet katter i kategori 1 nu för tiden.
Min erfarenhet som utställningsarrangör är att kategori 1 folk är långsammare att anmäla än de andra kategorierna.
/Ingela

Amorstroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OJOJOJ!  

Även jag hade anmält en liten 12:a båda dagarna och skulle dessutom gå assistent, men jag kom inte heller med!  

Samtidigt hade jag tänkt leverera en hona som nu är nere på parning hos mig. Det är en lång resa dit upp för mig och kräver ju lite planering med boende och reseplanering med tåg eller flyg och visst är det snopet att inte komma med!? Dessutom klagas det ju så mycket på att Kategori I bara minskar och minskar, men det är ju inte undra på när man inte får komma med????? Tycker det händer alltför ofta nu. Anmälningstiden har knappt börjat så är det fullt med kategori 2. Klubbarna måste börja kvotera…..!! Det skulle vara intressant att veta hur många I:or som inte kom med som hade anmält!??

tycker Lisa L S*Amors Troll Perser & Exoter http://www.amorstroll.com

P.S. Bullan jag trodde du skrev tidigare att du inte kom med!?

Bullan
0

#7 Ska fara dit och kika i allafallGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

KungBores
0

#8 Kom förbi min bur och hälsa på Semlan. Hon är en rödtabby perserhona som kommer att gå i kl 10. Förmodligen har hon ett burskynke i silverlamé.
/Ingela

Bullan
0

#9 Ja, det ska jag göraSkrattande Blir kul att se hur folk här på forumet igentligen ser ut!