Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 379 ggr
Elisabet-E
0

Update om grabbarna Stensson :-)))

Efter alla turer till veterinärer har jag fått jobba ikapp som en galning. Telefonen ringer konstant, nu fäller katterna och tovar ihop sig på nolltid. Nån som vill ha tillfällig anställning?

Filip och Fridolf mår toppen båda två. Jag var färdig att kasta in handduken många gånger när det gällde Filip men är så glad att se honom nu. Går på lådan och kissar ordentligt utan smärtor eller trängningar. Fridolf's operation var lättare och han är helt återställd. Filip är också helt återställd men äter fortfarande Synulox och ska så göra någon vecka till. Sedan ska det gå 7 dagar efter avslutad kur och då ska nytt urinprov tas.

Killarna som är kullbröder har alltid varit väldigt tajta och nu har de återknutit sina band. De älskar att ligga på ena fönsterbrädan och Fridolf ska alltid ha huvudet på Filip's rumpa när de sover. Innan de somnar brukar de ha en stor tvättprocedur på varandra.

Nu ska jag gå i klinch med dammsugaren och i morgon är det fullt schema på trimmet, bara toviga katter hela dagen :-(

Friida
0

Vad underbart för dig och pojkarna! Vad är väl lite tovor då!

Katarina

Marita-L
0

Låter underbart Elisabet… stora kramen till grabbarna…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

KungBores
0

Skönt att de är på bättringsvägen grabbarna Stensson.
Hade jag inte jobbat dagtid kunde jag hoppat in och hjälpt dig på trimmet.
/Ingela

Boromir
0

Kul att höra att allt gått vägen! // Malin

SussiF
0

Skönt att allt verkar gå bra för grabbarna. Lycka till med trimmet i morr'n. Du får gärna komma hit och hälsa på med alla attiraljerna för mina kissar skulle behöva sig en rejäl omgång och min kropp bara vägrar gå med på det :-(

Ha det bra !

Kittentotts
0

Ja det är ju tovtider och fällning på gång, kan tänka mig det rings på jobbet

Jag hade gärna hjälpt dig Elisabet, men jag får dessvärre inte jobbaFot i munnnenÄr ju hemma med pojken min & mig själv, så tror inte de skulle vara så populärt, denna vecka är det febraurilov också.

Hoppas detta löser sig för dig!

Va härligt det går frammåt med killarna:)

/ Carina

Trini
0

Å vad härligt det låter, nu kan du koppla av och bara mysa med dina katter :)

En härlig helg att se fram emot då!

Skickar lite krafter att klara alla toviga katter på trimmet! Hade gärna tagt extraanställning om det varit i Stockholm :)

blackangel
0

Ja det där med tovor känner jag igen hahahahaHemlis… Både Bea o Wilma har rejläl tovor o de man tar bort Wilmas som tovat ihop sig totalt blir hon att se ut som en skabbräv skoj skojLedsen