Perser iFokus

Perser

Etikett: 06-till-salu
Läst 825 ggr
Millan71
0

Perserhane perserhona och en exotichona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker nya kärleksfulla hem!! Min dotter har utvecklat kattallergi så jag måste tyvärr omplacera mina små älsklingar.

Först ut; Benji född; 2006-05-10 per ns 21 02 Nu nerrakad men annars med underbar päls. hde tänkt 6000kr för honom,det är han verkligen värd.Hemmet dock viktigaste!![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8ada84b9-f75a-4673-a467-e88457f9f564&Filename=vi 011.jpg)

feiner
0

Inte fler katter här nu tyvärr men jag måste säga att jag lider så med dig. Att behöva hitta nya hem till sina små.

Själv har jag gått orolig hela december nu pga en "förkylning" som inte gav sig. Först till husläkaren som sa att det är inte förkylning utan allergi och sedan till en annan doktor som sa samma sak. Gjorde pricktest som inte gav utslag mer än för björk o sånt. Då säger doktorn att man kan inte lita på pricktestet, det är aldrig fullständigt. Så nu äter jag allergipiller en kur så får jag se vad det blir av allt. Doktorn vill att jag ska vara uppmärksam på hur det känns om jag åker bort. Ja, ingen resa planerad dock men får se i vår.

Men hur som helst så har jag varit så orolig och ledsen och fortfarande lite orolig att det ska vara katterna. Otroligt hjärtslitande.

Trini
0

#1 Jag tycker att du ska be om att få göra ett blodprov. Jag trodde att de hade slutat med pricktesten! Det har ju visat sig att man tom kan utveckla allergi av de allergenerna som de droppar i de små prickarna. Blodprov ska också vara säkrare.

Jag är lite pollenallergisk, och har kännt av detta redan! Men i december borde det ju inte ha varit några pollen. Hoppas det hjälper.

0# Är det sant Millan? Hjälp, du har ju just startat katteri och allt. Är det någonting ni anat under en längre tid eller kom det "bara sådär" ?? Usch, lider med er, det måste vara en fruktansvärd situation. Hunden går bra eller?

Trini
0

Ursäkta, såg inte att det fanns fler trådar om detta, jag läser där.

Millan71
0

#3  jag tänkte aldrig på att hon kunde vara allergisk mot katterna då vi haft bondkatt förut innan mina perser o han tålde hon ju…men han var mest ute samt korthårig…detta är hemskt! Skall ringa läkaren om blodprov imorrn(synd om lilltjejen bara)och nej dottern är inte allergisk mot hund…

Trini
0

Hoppas det var nåt fel på pricktestet och att blodtestet visar annorlunda!!

Millan71
0

Verkligen! tack för att ni tänker på oss!!!!

Lovebuffen
0

Tufft läge! Lider verkligen med dig!

Skickar massor med STYRKE - OCH TRÖSTKRAMAR!!

blackangel
0

ja det e synd att det skulle bli såhär, men men ibland blir det ej som man tänkt sig:(