Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 740 ggr
Lovebuffen
0

Noah fyller ett år och här firas det!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visar er lite bilder på min Noah som fyller ett år idag!
Han har fått paket och lyxgod mat och han bara myyyyser här hemma. Glad Just nu sover han gott i sin favorithörna i soffan.

När han kom hit var han liiiiten bäbis och sååå tuff ändå, morrade friskt på mina andra kisar, faktiskt så mycket att de blev rädda för honom. Bortsett från Ängla, som omedelbart gick fram till honom och nosade på honom och sedan var isen bruten mellan dem. Efter några dagar så var han bästa vän med hela familjen här hemma. Han har utvecklats till en underbart godhjärtad och gosig påg som äääälskar närhet, vare sig det är från människor eller sina kattkompisar. STOOOR har han blivit, hela 7 kg väger han nu som fertil ettåring, och ändå är han inte tjock alls, det är ju rätt mycket. Han ÄR maffig och alla som träffar honom säger två saker: -"WOW vilken päls han har!"  Och….-"Oj vad stooor han är!" Glad

GRATTIS min goa underbara Noah på din första födelsedag!

Visar er lite bilder på honom från det han var pytteliten fram till nu……hoppas ni inte storknar av alla foton!  

Här är har han nästan precis kommit hem till oss…..

Lovebuffen
0

Redan som bäbis bestämde han sig för att den mest slitna sidan av soffan var HANS hörna, och där ligger han än idag varje dag och sover, myser och kollar på tv.

Trini
0

Grattis Noah!!

Lovebuffen
0

Han har hunnit med mycket redan på sitt första år, t.ex. har han jagat elefanter, hehe!! Glad

Lovebuffen
0

6 månader gammal…..och mattes gosetroll!

Lovebuffen
0

Att busa i klösträdet är roligt! Här leker han och Ängla….

Lovebuffen
0

Och STOR har han blivit! Han väger som fertil 1-åring hela 7 kg, och det utan att vara tjock det minsta!!

Lovebuffen
0

Han är mattes goa, underbara gostroll och jag är sååå GLAD att få leva med honom!

Här myser han på köksbordet…..också en favvisplats!

Lovebuffen
0

Ibland kör han lite yoga på sin absoluta favoritplats - soffhörna! Glad

Lovebuffen
0

TACK Trini för grattis! Ska jag hälsa Noah! Glad

Här kommer sista bilden på honom…självklart på honom i sin favorithörna av soffan…….visst har han ändå sin egen stil, eller?

GRATTIS älskade Noah på din första födelsedag!

McLaren
0

Va fin han är din Noah!! Åh vilken krage/man han har… Ståtlig och vig herre… Tyckte verkligen om kortet när han sitter på rumpan i soffan… Liksom ligger och jäser som en slapp tonåring…Flört Hälsa och gratta honom från oss i karlstad

Lovebuffen
0

10# TACK! Ja, det ska jag göra!

Kittentotts
0

Grattis Grattis Noah, En riktig snygging är du också!

/ Carina

Marita-L
0

Grattis !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

Det kommer ett grattis härifrån med :-)

simzonites
0

Grattis Noah på din födelsedag, du är såååå vacker! Här får du massor av nospussar av en kattflicka som gillar dig, nämligen Grace! Kyss PS. Vilka ljuvliga bebbar ni skulle kunna få Flört

/Lotta

Lovebuffen
0

TACK allihop för era goa ord och era grattis! Jag ska hälsa Noah det!

#15 Ja, de hade verkligen fått fina bäbisar! Glad

Millan71
0

Grattis till en stilig herre;)

amarula
0

Grattis på dej Noah !!

Lovebuffen
0

TACK alla för grattis och vänliga ord om honom! Ska hälsa honom det, men jag är lite rädd nu att han ska gå och bli högfärdig av allt beröm över honom, hehe!!! Glad Nejdå.

diana_
0

grattis!!! jätte söt!!!Kyss

Lovebuffen
0

#20 TACK! Ska hälsa honom det! Glad