Noah fyller ett år och här firas det!
Tänkte visar er lite bilder på min Noah som fyller ett år idag!
Han har fått paket och lyxgod mat och han bara myyyyser här hemma.
Just nu sover han gott i sin favorithörna i soffan.
När han kom hit var han liiiiten bäbis och sååå tuff ändå, morrade friskt på mina andra kisar, faktiskt så mycket att de blev rädda för honom. Bortsett från Ängla, som omedelbart gick fram till honom och nosade på honom och sedan var isen bruten mellan dem. Efter några dagar så var han bästa vän med hela familjen här hemma. Han har utvecklats till en underbart godhjärtad och gosig påg som äääälskar närhet, vare sig det är från människor eller sina kattkompisar. STOOOR har han blivit, hela 7 kg väger han nu som fertil ettåring, och ändå är han inte tjock alls, det är ju rätt mycket. Han ÄR maffig och alla som träffar honom säger två saker: -"WOW vilken päls han har!" Och….-"Oj vad stooor han är!" 
GRATTIS min goa underbara Noah på din första födelsedag!
Visar er lite bilder på honom från det han var pytteliten fram till nu……hoppas ni inte storknar av alla foton!
Här är har han nästan precis kommit hem till oss…..

Grattis Noah!!

Va fin han är din Noah!! Åh vilken krage/man han har… Ståtlig och vig herre… Tyckte verkligen om kortet när han sitter på rumpan i soffan… Liksom ligger och jäser som en slapp tonåring…
Hälsa och gratta honom från oss i karlstad

10# TACK! Ja, det ska jag göra!

Grattis Grattis Noah, En riktig snygging är du också!
/ Carina
Grattis !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

TACK allihop för era goa ord och era grattis! Jag ska hälsa Noah det!
#15 Ja, de hade verkligen fått fina bäbisar! 

Grattis till en stilig herre;)

Grattis på dej Noah !!

TACK alla för grattis och vänliga ord om honom! Ska hälsa honom det, men jag är lite rädd nu att han ska gå och bli högfärdig av allt beröm över honom, hehe!!!
Nejdå.
grattis!!! jätte söt!!!

#20 TACK! Ska hälsa honom det!