Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 376 ggr
deroba
0

Godmorgon Söndag!!

Sitter på jobbet och har nästan suttit en timme vid det här laget…  Idag är det iaf plusgrader och snön som låg vit för en vecka sen syns inte till något mer. Blir det ingen ordentlig vinter i år?? Någon fler än jag som såg melodifestivalen igår? Var det rätt låt som vann tycker ni? Jag slutar vid 15 idag och ska bara hem laga lite mat och ta det lugnt, det blir nog en lugn kväll för jag ska upp o jobba till klockan 7 igen imorgon. Ha en skön söndag alla ni därute!

Lovebuffen
0

Godmorgon!

Har precis gått en långrunda med min hund, det är sååå underbart väder ute - vi har vår i Skåne!! Glad

Japp, rätta låtarna vann tycker jag. Särskilt Amy Diamond som hade en riktigt stark låt! *WOW*

Millan71
0

God fm;) NEJ rätt låt vann ej…christer sjögren??? Varför ens ta med amy diamond då hon ändå är för ung för den stora festivalen? Deja Vu nr 3(?) var helt klart bäst!!!min personliga åsikt är att dom lägger ner melodifestivalen helt!!!ha en bra dag allihop!!!!

blackangel
0

Här är det nog vår på gång, såg att mina blommor börjat titta fram ute, e noog lite för tidigt tycker jag men men de fryser väl säkert buhu

Trini
0

#2 Programledaren förklarade ju att hon kommer ha hunnit fylla 16 då den stora festivalen går av stapeln.

Jättebra var hon tycker jag!

Kittentotts
0

Amy Diamond ska självklart få vara med, En begåvning som man ska visa upp.

Annars har dagen varit bra hos oss!

/ carina