Utställning i Mölndal?
Läste på sveraks sida att det är kattutställning i Mölndal i helgen. Men när jag kikar in på Gbgs raskattklubbs hemsida så finns ingen vettig info. Ja det borde stå vart, när osv. Så är det någon som vet om denna utställning äger rum och vart? Skulle gärna ta en sväng dit. Jag vill gärna veta vilken dag de visar kategori ett också för störst intresse är det för exoticen och persern såklart.

Här är adressen till Möllan som utställning och jag tror att det är öppet för puplik 10.00-15.00 Idag lördag så är det kategori 2 och huskatter och på söndag är det kategori 1, 3, 4.
Vi ska dit i morgon med tre katter. en vuxen hona, en vuxen hane och en bäbis.
Yvonnné

Jättetack då ska jag ta mig en titt i morgon.
Jag skall också dit för en titt… ska bli så kul.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Fick mail om det va långhåren imorgon:)
/ carina
Ja och det skall bli så kul att åka dit för en titt

#5 När åker du dit Marita? Tänkte ifall jag får för mig, vi håller ju på här hemma, jimmy ska hämtas vid 15 imorgon, men vem vet:)
/ Carina
Ja vad kul Carina..jag har tänkt vara där runt 10 då de öppnar för publik…jag bör vara här i från vid 9 tiden …skall bara ta den morgon städningen först…ja ni vet säkert gubbar dom vill ju inte göra "allt" själva..hahahahaha

Hejsan!
Det hade varit kul att få träffa er. Meningen var att även jag skulle dit, men nu blir det tyvärr inte så….. Några avkommor från mig kommer nog ändå dit…….
LYCKA TILL ni som skall ställa där i morgon!
Kram
Lisa L (S*Amors Troll)
P.S. Jag skulle ha hämtat min nya kille, men nu ordnar det sig ändå…….Visst är han söt!?

#8Hej Lisa!
Grattis till en superfin hane!!!!
Är han rödtabby?
Du får ju gärna berätta lite mer om honom!
Lycka till alla ni som ska på utställning!
Heléne
Ja nu är jag hemkommen…så mycket fina katter…
Jag fick några riktigt bra foton !
Oj, otroligt vackert nytillskott

Jag kom inte iväg som jag önskat, försov mig t 9.45

Ja man är barnledig 1 gång månaden
Sen va det så mkt hinna med innan Jimmy skulle hämtas
Hoppas ni som kom iväg hade det trevligt!
/ carina