Då var det inte så hemligt längre :-)
Jag får ett,två ibland tre mail om dan och förfrågningar om dom här söta flickorna ska flytta till mig?
Och tänk att det ska dom :-) Gissa om jag är LYCKLIG!!!
Jag åker och hämtar "Bibbi" i April och "Ellen" hämtar jag i Juni.
Min dröm om att få äga nån vanflicka och bra harlequin är nu sann.
Först Lisa Light´s Isabelle och nu dom här. Hoppas på att få egna sötnosar som ser dagen ljus här hemma nån gång i framtiden.
Här kommer en liten bildkavalkad på dom i alla fall.
Synd att ni inte kan deleta ni som inte vill se….men ni får väl stänga ner den här tråden då om det blir för mycket :-) jag fick så svårt att välja ut bilder då jag tycker att så många är bra.

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättefin!

men heregud så söta!!!!!Vart har du fått tag på sånna skönheter?

hahahaha jaaa du ….utomlands ….så klart :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Otroliga små skönheter. Hellt underbara. Men Lena då!?

Ja tänk va alla är nyfikna……Stort Grattis till dessa 2 små juveler!!!!
Kram Chatrine

Men herregud vilka underbara små juveler. Nu får du nog skaffa det kraftigaste inbrottslarmet som finns hi hi
, för jag bor ju bara i Gävle *ler'
All lycka med dom små när dom kommer hem
kram Tessan
Underbart fina!! Vi har samma smak du o jag tror jag! *blink blink* Alltså vet jag var de kommer ifrån! *hihi* BUT my lips are sealed! GRATTIS!
Mvh
Pethra
PS.Du har ju MKT god chans att få odd eyed bebisar efter dom sen!!! HÄFTIGT!!! Kan man ställa sig i kö redan nu på en sån bebis?? *hihi* DS.

Grattis Lena till dessa små skönheter 
// Lillevi

Underbart söt tjej!
Snygga tjejer ! Lycka till med dem. Visst är det synd att man ska behöva vänta så länge på att få hem dem!?

Åh vilka underbart vackra bäbisar du ska få hem! Blir ju helt till mig ju!!! Den blåvita, den färgkombinationen…..det är min drömperser!

Tack ALLA för era kommentarer om mina nya småflickor.
#5 NYFIKNA? hahaha det är bara förnamnet det 
#6 Det är redan fixat…dubbla lås *asg*
#7 Javisst är dom fina och både du och jag gillar ju vitfläck. Att dom dessutom har väldigt spännande stamtavlor gör ju inte saken sämre.
Räknar med att jag ska få MASSOR av oddeyed då båda tjejerna är bärare av det. Och jag har ju en bra vitfläckshane på ingång från USA oxå, så vad jag hoppas på är en oddeyed calico…MUMS!!!
"11 jaaa det är synd att man ska behöva vänta men o andra sidan så är det väl bra att reglerna är som dom är eftersom det fortfarande förekommer rabies i vissa länder och DET vill vi INTE ha hit. Men jag har börjat räkna ner och ska snart boka biljetten.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
De är otroligt vackra!! Lycka till med dem, utställningar, framtida avkommor mm. Håller tummarna för många oddeyed då!
//Trini

#12 visst är det läckert med den blå färgen på en van.
#14 Tack, jaaaa håll tummarna. Och utställningar ska jag åka på till sommaren med töserna.Dom ska få komma till ro först :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
LYCKLIGA du som får hem dessa underbart vackra varelser.
Önskar dig lycka till med dom.

Grattis till dina nya kattungar.
Dom är jättesöta..så nu håller jag tummarna för att du får dina oddeye bebbar i framtiden.
Kram Mia
// Mia
Grattis till dina småttisar…Super söta..den lilla svart-vit blir min favvo
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oj, oj vilka små godingar!
Förstår att du längtar efter att få hem dem. Ska bli roligt att följa vad de ger för bebbar så småningom.
/Lotta

jättefina
Ja då var det ingen hemlighet nä… :) Har ju vetat en stund jag… :) Finfina är de!!!!

ja jag avundas er som har ork till att ha så många katter!!!!! Jag har 3 o tycker det e tillräckligt haha

Dom är så fantastiska dessa 2 tjejer alltså,,,och detta katteri har ju helt underbara katter. Min Apple Pie´s JR.Sallineros kullbror bor ju där, såg att han hade lite avkommer efter sig på till salu sidan oxå.
All lycka med dessa töser,,,,är ju inte ett dugg avundsjuk på dig ha ha ha
Kram Tessan
Lyckliga du…lika underbara som dina nya frånLisa Light`s..
vilka fantastiska bebisar dom kommer att ge dig !!!!!!!!!!

Tack så mycket allihopa och #24 jaaaaaa, jag hoppas och tror att dom kan ge mig UNDERBARA bebisar i framtiden. Har ju några spännande parningar på gång nu och väntar ju bebisar om ca 4veckor.
Jag är så spänd av förväntan då detta blir en kull jag sett fram emot länge.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
jag måste leva i nån "skyddad värld" jag
jag har inte hört nåt hehe
men supergrattis till ytterligare sötnosar

Hihihihi skönt att leva i en "bubbla" ibland :-)
du har ju haft så mycket att stå i på sistone så det är väl inte konstigt om du inte hänger med :-)
Grattis igen till kullen som det ska bli jättespännande att få följa :-)
Kram o ha det bäst
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~