Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 304 ggr
KungBores
2008-02-08 08:11
0

Godmorgon fredag

Ledig från jobbet idag men ännu inte ledig då GRK har sin utställning i helgen. Så om någon timme bär det av till lokalen för att börja bygga utställningen. Jag hoppas att det kommer att gå lika bra som vanligt och att vi när vi är klara på söndag alla känner oss nöjda med helgen.
Vädret i Göteborg har jag inte hunnit kolla än men någon risk för snöstorm lär det inte vara idag eftersom termometern visade på nästa 5 gradet plus.
Jag önskar alla en trevlig helg och hoppas att få träffa några av er som ställer ut i helgen. Yvonne glöm nu inte allt fikabröd som du ska komma med på söndag.
/Ingela

Marita-L
2008-02-08 08:15
0

God morgon här ifrån Viskafors!
I dag skall jag sitta hemma å sy lite…sedan är det väl full rulle med allt som mina barn skall hitta på en sådan här Fredag.

Jag hoppas vädret håller sig fint för jag hade tänkt åka ner på Söndag å ta mig en titt på alla fina katter som ställs…sedan även försöka få träffa min nya kissemisse som också bor i Göteborg..hon är nu runt 8 veckor nu…så jag skall slå en pingla å se om dom är hemma.

Ha en trevlig dag
/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dolleminas
2008-02-08 09:57
0

Här är solen på väg fram och det är -4 ute, rätt så mysigt om det inte vore att det är mer iss än snö i trädgårn… Har en ledig dag idag så man har "lite att ta igen", jobbar eftermiddagarna i helgen (korna som hägrar på uppmärksamhet)

Lycka till för er som ställer ut i helgen!! 

Hoppas alla får en bra fredag och helg!!

Kittentotts
2008-02-08 10:52
0

Godmorgon!

Regn Regn Regn!

Tvättar dotterns kläder då hon ska tävla VM nästa helg

Annars ska jag bara städa och få ordning innan helgen hemma, denna helg ska pojken till sitt kortishem, vi ska bygga lite grind dörrar och annat

Ha en bra helg!

/ Carina

Lovebuffen
2008-02-08 11:02
0

Godmorgon allihop!

Här är det duggregn, men vovven måste ju ut alldeles oavsett så vi gick en långrunda som vanligt nu på morgonen. När vi gick vår promenad så var alla vi mötte ovanligt glada och log så stort och hälsade extra glatt sådär vilket ju var jättetrevligt och jag hälsade glatt tillbaka till alla, men…. jag började ändå undra vad det var med alla denna morgon, för de log sådär FÖR mycket liksom……så kommer jag hem, och ser mig själv i spegeln och ser då att…..KyssFörvånad…….tunna testar av min lugg står spikrakt upp och åt sidorna - ser inte klok ut!! Hahaha, tänk vad jag har glatt människor redan denna fredag! Glad

Önskar er alla en fin fredag och en bra helg!

Dolleminas
2008-02-08 11:39
0

#4 Det är väl inte dåligt att förgylla dagen för andra, sen vet du ju att "ett gott skratt förlänger livet"…Skrattande

SussiF
2008-02-08 12:05
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'förmidda'

Här i Svanå skiner solen !!! det var ju ett tag sen, nästan vindstilla och runt nollgradig, så vädret kan man inte klaga på idag :-)

Mina senaste kissungar har börjat öppna ögonen så snart blir det nog nya bilder igen :-) JoJo, deras mamma, har nog inte så mycket mjölk, ungarna går inte upp i vikt så mycket som jag skulle vilja och inte har jag någon ersättning hemma att ge dem :-( och soprent i plånboken…….. Ska försöka flörta till mig lite av "guben".

Ha en bra dag!

englagirl
2008-02-08 16:47
0

God Middag från Ängelholm……. Jaa det är sant. Jag ÄR i Ängelholm….på flygplatsen rättare sagt. Dimmigt och lite så där lagomt grått.

Har varit på kurs i Landskrona sen i onsdags och nu bär det av hemåt. Först en liten flygtur sen tåg !.5 timme sen buss. Phu!

LÄNGTAR hem till mina missar….ohhhh vad jag ska gosa med dom alla om några timmar. Min äldsta dotter Maja o Amadeus har skött om lägenheten o djuren medans jag varit borta…skönt att man har vuxna och hjälpsamma barn.

Ha en underbar fortsättning på dagen allesammans :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~