Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 683 ggr
Kittentotts
2008-02-06 09:30
0

Godmorgon Onsdag 080206

OskyldigRegnig dag i Kungsbacka

Men man får ta på sig mkt kläder så går det bra gå ut

Vi fick en lapp med fr skolan igår. en pedofil härjar i våra skolor och försöker locka med sig barnen, en röd bil fick man veta bara

Så nu är det till att följa barnen och ha ögon öppna runt sig, Gubben min va vansinnig, han sa vet inte vad han hade gjort om man fått tag i en sådand idiot

Här löper snart hela mitt gäng, låter som ett gäng gamla kärringar som har fika el nåttSkrikandesUsch usch! Ingen som ska paras löper heller, den som ska löper inte

Vi har lagt schema på hur vi vill ha bebbarOskyldigDetta schema verkar spräcka enligt oss, de yngre löper nu, och då lär de behöva paras innan vad vi tänkt, men vi har ju en hane som skriker efter tjejer, en vi fött upp och som bor hos min väninna. Så skönt ingen ha hemma just nu innan man vant sig vid hur de löper här hemma.

/ carina

KungBores
2008-02-06 09:36
0

Samma väder här några mil norrut. Var för en gångs skull i tid till bussen så jag slapp promenera till spårvagnen. Men ingen buss kom när den skulle så där stod ett gäng snopna morgonresenärer. Tur att bussarna går en gång i kvarten så man inte blir allt för sen till jobbet.
Låter otrevligt med en pedofil. Men vad jag kom ihåg från min barndom var att mamma och pappa sa till mig att jag aldrig skulle ta emot godis från en okänd eller följa med någon sådan. De var fula gubbar. Idioter har det funnits i alla tider.
Hemma har min Princess Ayla löpt och jag hoppas att Kurre (Firedance) har fått till det. Det blir hennes sista kull med honom i så fall och resultatet ser vi om drygt 60 dagar. Längtar så efter kattungar.
Dags att jobba nu!
/Ingela

Elisabet-E
2008-02-06 12:03
0

God förmiddag!

Pedofil i röd bil! Tar gärna emot mer info så ska jag sprida här i Åsa…. 

Själv håller jag på att bli galen lugnt och stilla. Trodde Filip åkt på ett bakslag och åkte in till Kungsbacka med honom igår. Vetten var inte hoppfull och gav mig sitt privata nummer ifall han måste avlivas igår kväll. Åkte hem och fick en mental breakdown, grinade för alla veckorna som gått. Gick bara och väntade på att Filip skulle bli sämre men det blev han inte.

I morse var vi där igen och hade även med Filip's kullbror Fridolf som också börjat springa på lådan som en tättning, kissar blod och gråter. Vetten tittar på Filip och säger att han ser för pigg ut, läget var inte värre än igår och jag fick en ljusglimt av hopp igen.

Fridolf blev röntgad och han har urinsten!!!! Vetten och jag tittade på varandra och jag bara sa: operera honom nu. Alla stenar ska ut, vi ska inte ha en Filip till med hela det helvetet!

Så nu sitter jag här och väntar på att få åka in och hämta katt nr 2 efter urinstensoperation. Idag är det exakt 4 veckor sedan Filip opererades första gången.

Kunderna på trimmet får jag flytta fram och flytta fram, kommer att få jobba ihjäl mig veckorna som kommer.

Har nog ett ganska starkt psyke annars hade jag varit inlagd för länge sen!

Millan71
2008-02-06 12:28
0

Nu är det ju fm men har jobbat! Fy fan på ren svenska för dessa äckliga pedofiler!!!Skulle nån ens peta på mina barn så struntade jag i fängelsestraff o slog ihjäl den..Det hemska är ju att dom är av båda könen så man kan aldrig veta till 100% på främlingar…att dom inte radar upp dom på gräsmattan o sköt ner alla så vore våra barn tryggare men istället får dom vård???Nej ska inte hetsa upp mig nu men jag tycker inte att pedofiler är värda nånting! man kan inte vårda nån sån dom är alltid sjuka oavsett!!!

har knappt sovit nånting inatt,min benji har skrikit o försökt våldta min arwen hela natten…hon löper inte o blir rädd o skriker hon medHemlissedan kissar o bajsar hon på golvet som att markera för honom att hon ej vill men det struntar han i tydligen;(   Måste jag sära på dessa 2? Mina andra brudar säger ifrån till honom men inte Arwen inte;( Vill ju inte stänga in varken benji eller arwen mwn måste det då kanske då då?

Ha en trevlig dag allihop!!!

Kittentotts
2008-02-06 13:22
0

#2 Nu fick jag tårar i ögonen av att läsa om hur ni har det, vet inte vad man ska säga, man blir liksom stum för man vet ju bubblan som blir inom sig, förstår du är ledsen och mår dåligt av allt. Säg nu till ifall du behöver hjälp Elisabet, jag finns inte långt fr dig. Massa kramar!

Gällande Pedofilen finns bara denna informationen:

En varning fr skolkontoret har gått ut t alla skolor i kungsbacka. vid några tillfällen har en person försökt locka in skolelever i en röd bil. Föräldrar med barn i Kungsbackas skolor uppmanas att prata med sina barn om att inte kliva in i bilar med okända förare

#3 Jag håller faktiskt med dig Millan71 i att man vill slå ihjäl dem. Man får en känsla som inte går beskriva inom sig för dessa personer

Nu väntar dammsugarn på mig, den skriker! Ska se mitt snögolv här hemma

/ Carina

Elisabet-E
2008-02-06 13:51
0

#3 Ja hade en hona reagerat så här hemma hade jag särat på dem. Hon mår inte bra att bli utsatt för detta och blir säkert rädd för honom och det är därför hon bajsar och kissar.

#4 Ja du den där latten lär nog dröja ett litet tag. Men jag vet att du finns där och det känns skönt. Var väldigt skönt att gråta ut igår och förbereda mig för ett sorgligt slut men som sagt, Filip är inte uträknad ännu. Han har precis fått sin lunch och nu återvänt till favvostället för eftermiddagssömnen. Han har en stor svullnad i baken och först trodde vi att urinröret gått läck igen men som sagt, svullnaden var inte värre idag och som vetten säger, han har haft kateter, fistelgång som spruckit, kateter fastsydd på sidan o s v. Klart att det är svullet och tar tid att lägga sig.

Nu ska jag in till Kungsbacka och ta mig en nyttig lunch på McDonalds och skrapa lite till på bankkontot och sedan hämta hem Fridolf….

Friida
2008-02-06 13:55
0

Vilken urusel information!!! Ring polisen och fråga vad de gör! "inte kliva in i bilar" det räcker väl för tusan inte. Pedofiler är ju rovdjur, som rövar barn så de måste ju stoppa honom innan han greppar tag i nån liten!  Usch och fy, nu blev jag också jättearg!!

Lovebuffen
2008-02-06 14:34
0

Usch så beklämd (det är bara förnamnet!!) och obeskrivligt AAARRRGGGG jag blir av att läsa om en misstänkt pedofil vid barns skolor - ibland är Sveriges lagstiftning för lam - de borde låsas in och aldrig släppas ut igen, för de blir aldrig 100% botade!! Och ett barn som utsätts för övergrepp får sin liv mer eller mindre förstörda. Ledsen

#2 Vilken hemsk situation du är i, lider verkligen djupt med dig!!! Skickar massor med VARMA STYRKEKRAMAR till dig!!!!!!!!!!

miascharming
2008-02-06 15:47
0

Blir väldigt berörd av det du skriver…jag håller tummarna för att allt går som det skall.

Många varma styrkekramar till dig,Filip & Fridolf.

Kram Mia

Bullan
2008-02-06 16:00
0

Pedofiler finns överallt!!! Bara i lilla Luleå finns det 10st KÄNDA pedofiler, som pilisen vet om. Men mörkertalet är nog betydligt större än så.

Det många inte tänker på, är att stormarknader med sina obevakade lekhörnor m.m…är pedofilernas "godisställe". De står och iaktar tills de ser ett förvirrat barn leta mamma och pappa, då slår de till och säjer att de ska hjälpa dem att hitta mamman och pappan!…eller att mamma o pappa skickat honom/henne att hämta barnet!

De är ju sluga, att stå med godispåsen i högsta hugg, gör ju vem som helst misstänksam, så det passar de ju sej för.

Hade något av mina barn blivit antastade, så skulle jag skita i konsekvenserna totalt! Jag skull i det närmsta dräpa sjukhuvudet!!!! Det skulle vara värt det! Och med den lama lagstiftning vi har i sverige, så skulle jag säkert komma undan lätt med det också!…hmmm blir också väldigt arg då jag blir påmind om att dessa kräk existerar! :(

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
2008-02-06 16:04
0

#5 Latten tar inte slut Elisabet, vi tar en dag då du känner du vill prata och komma hemifrån. Nu får du ro om dina kissar och..glöm inte dig själv mitt i allt.

#6 Jag hoppas verkligen de tagit tag i denna biten med polis o annat, men det är många elever som finns i våra skolor, gäller ju man som föräldrer finns för sitt barn ibland. Vår skola har samma tider på barnen, där står lärare utanför skolan varje morgon och slut, detta måste de då det är en särskola.Nu ska jag snart ta hem min pojke, vi bor 2 min f skolan, så jag går varje dag dit. Skulle aldrig förlåta mig själv om något hände mitt barn.

#7 Jag tycker det är synd vi ska behöva betala hela deras livstid i ett fängelse bara, behöver inte mer vad jag menar

/ Carina

Elisabet-E
2008-02-06 22:40
0

Snabb uppdatering av dagen. Filip mår bra, han är fortfarande jättesvullen och irriterad i baken men är lugnare, äter ordentligt och jag tror faktiskt att han grejar det här.

Fridolf hämtade jag 14.30 efter hans urinstensoperation. Han hade inga stenar i urinledaren och vetten fick bort allt men annars var han som en kopia av Filip. Mycket sten, sargad blåsa och svår urinvägsinfektion.

Svaret på Filips stenar kom idag, det är kalcium-oxalat och de ska äta Hills c/d. Köpte några burkar och serverade Filip. När han inte vill ha något krafsar han och när han verkligen inte vill ha något kör han dubbelkrafset med bägge framtassarna samtidigt. Hills c/d och dubbelkrafset kom omgående. Så det var bara att plocka fram Hills i/d och krydda med lite Hills a/d och då passade det att äta en jätteportion :-)))

Gissa om jag är trött på urinsten? Filip och Fridolf blir nu bröderna Stensson med förnamnen Grus och Gnejs!

manbukten
2008-02-06 23:35
0

#11 Fy vad tufft ni haft det. Stackars Grus och Grejs

Lycka till