Perser iFokus

Perser

Etikett18-medlemspresentationer
Läst 671 ggr
yadhayezibas
0

Bättre sent än aldrig... ;)

Hej!!

Jag och min sambo har en liten seriös uppfödning av PKD DNA-fria vitfläck perser.Vi bor i Östergötland, Linköping.
Vårat stamnamn fick vi 2006 så man kan säga att vi är ganska nya som perseruppfödare. Jag har tidigare haft uppfödning av Tibetansk spaniel och Arabiska fullblod så lite har jag med mig i ryggsäcken.Min första perser skaffade jag 1992.

Vårat mål är att föda upp sunda fina vitfläckperser.Vi är oerhört tacksamma mot de uppfödare som velat anförtro oss med de katter vi har idag!! Speciellt tack till Lotta Sidentassen för all hjälp, stöd och uppriktig glädje när det gått bra för oss.Hoppas på fortsatt "undervisning" ifrån dig. :))

I december 2007 fick vi vår första kull, 3 små hanar som alla 3 är underbara! I januari fick vi kull 2, 1 liten hane som kommer stanna här hos oss. Vi tycker det är jätteskoj att åka på utställning så det gör vi flera ggr/ år. Hoppas på att nu i år kunna visa upp nån av kattungarna på utställning.

Jag bygger också hemsidor på fritiden, den lilla fritid jag har när barnen och katterna fått sitt.Glad  www.webdesign.yadhayezibas.net
Har alltså 2 barn, flickor som är 10 och 12 år.

Hoppas denna presentation duger och undrar ni nåt så fråga på. Skutta gärna in på våran hemsida och lämna ett tassavtryck i gästboken!!
www.yadhayezibas.net

Hälsningar
Pethra
YadhayeZiba's

UlricaAndersson
0

Hej !

Har redan varit in på din hemsida och kikat tidigare ;P.. Underbara kullar ! Tror att du haft en misse ute på blocket som jag kikade in lite extra på. Glad

Lycka till i framtiden med uppfödningen

Kram//ullis

Marita-L
0

har lämnat ett litet tassavtryckGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Tack för tassavtrycken i gästboken!! Så himla skoj när nån varit där. Glad

Halle
0

Hej
Jag har varit in på din hemsida någongång förut men då lämnade jag nog inte något tassavtryck…men nu har jag gjort det Glad
Grattis i efterskott till dina kullar!
Hälsningar Marita
S*Peach's katteri

yadhayezibas
0

#4 Tack för dina ord i gästboken och grattiset till kullarna!!! Glad