"Sture's mamma
Hejsan!!
Tänkte bara dela med mig av en liten bild på min röd vita kattunges mamma.Oj vilken lång mening det blev.
Hon är världens svåraste att fota, blundar jämt, fast hon har runda fina ögon egentligen… Vi passade på att fota henne på en utställning där Chanan fotograferade. Han gav faktiskt upp ett tag och allt kändes hopplöst, men så öppna hon sina ögon pyttelite och här är resultatet. Hon är världens goaste, knäppaste pälsmonster till katt och jag hoppas att hennes son får ärva det.
Ha en fin dag nu!!
Mvh
Pethra

Jätteläcker tjej du har, känner till fenomenet att få med det runda ögonen som alltid skisar,trotts att det är kroniskt klotrunfda annars. Har man goa temperament brukar det ärvas och påverkas socialt. Så lycka till.

Vilken luddboll! Så söt!
Super fin !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åååh vilken SKÖNHET!!! Otroligt vacker!
Jag älskar detta forumet, för varje dag får man se söta, fina, vackra, härliga perserkatter - kan det bli bättre???

Jättesöt!
Ja de där med öppna ögonen:)) hade en tjej som blundade sig genom alla utställningar
/ carina
Vilken vacker kattdam 
/Lotta

Så snygg;)

Så vacker 
// Mia

#5 haha en sådan har jag med.. Lite trist att få poängavdrag ör att ögonen inte är nog stora eller att de inte verkar riktigt runda, när det egentligen är att domaren aldrig har fått se.
lite utdrag gällande Doris ögon från domare..
… are maybe larger.
…nice when she opens them …suck vad gör man

ja jag tycker då att det är lite sjukt att man får poängavdrag när det gäller hur stora ögon man har men då är ju inte jag nån utställningsmänniska heller,)
Ja vad gör man? Nu är vår Astrid Champion ÄNTLIGEN så vi har avslutat hennes utställningskarriär. Men resan dit var lång då hon inte ville visa sina fina ögon. De ggr hon hade konkurrens om certet ja då gick det till den andra katten pga att hon inte öppna upp ögonen…
Tusen tack alla för ni tycker om henne!! Det gör vi oxå och hennes första bebis (Sture) ser väldigt lovande ut så det får bli fler bebisar för henne.Hoppas att det blir nån fin hona nästa gång.
Mvh
Pethra