Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 595 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon 4/2-08

Man blir lite förvånad att ingen skrivit nån morrontråd än… Ankie pussa bebbarna från mig…

Hur som helst , här är det -13 och ca 1dm snö ute… ska snart väcka ungar som ska till skola och själv ska jag jobba några timmar över lunch.

Ha en bra dag allihop!!!

yadhayezibas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!!

Här är det kallt och snö.Jag har precis skickat iväg barnen till skolan och sambon till jobbet.Cool  Känner att det hade varit väldigt skönt att gå och lägga sig igen istället för att åka iväg och jobba om en stund… *Gäspar* Ja inte blir man pigg och utvilad efter helgerna…

_Ha en fin dag allihopa!
_Hälsningar
Pethra

ps. skickar med en bild på mamma till lilla Sture(rödvita vanen)

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad trevligt, det var någon som hann före mig idag :-)

Här är det någon minusgrad och isigt överallt. Solen skiner i alla fall :-)  Gårdagkvällenens regn och plusgrader har gjort att snön har sjunkit ihop så det är nog bara 5 cm kvar.

Alla vädersvängningar gör så att kroppen håller på ett kapsejsa totalt, det värker, värker, värker……….. Hoppas det blir sommar snart!

#1 Stures mamma, Astrid, är fin ser ut att vara ett pälsmonster!

Kittentotts
0

God Förmiddag!

Här tvättas det för fullt

Polischar golvet i vradagsrummet just nu:)

Ska till läkaren idag för få ut mer mediciner för min förskylning som jag nu haft i 1år och 1 månad

Hoppas ni får en bra dag!

/ carina

Millan71
0

#3    måste bara fråga om du varit förkyld i 1 år och 1 månad??Tar inte läkarna prover?Tycker nog att om man vart förkyld så länge så borde väl läkarna reagera eller?