Fina Stina´s Pipiga Pia

men herregud så vacker hon är!!!Älskar blåpaddor;)Och så duktig du är på att ta foton!

#3 Ja hon är vad hon ser ut också.En underbar tjej med ett bestämt humör, paddor sägs ju vara det, och det stämmer bra. Husses kelgris detta
Visst är de vackra blåsköldpaddor, Jag kunde inte släppa denna tjejen då jag åkte för se på hennes syster, så det blev 2st:)))

Så docksöt hon är
Förstår att hon också fick flytta hem till dig.
// Mia

Åh vilken skönhet, helt otroligt vacker!!
Även jag älskar blåsköldpaddor, min Ängla är ju det också.

Så fiin hon är 

Återigen jättefina foton på en mycket vacker katt! Det tar sig ordentligt, snart kvistar jag över till dig och får mina katter badade och fotograferade. När kan jag komma 

Jättefin!Liknar min Smulan och jag älskar oxå paddor förstås.

Tack allihop!
Ja Blåsköldpaddor är speciella tycker jag med.
#8 Bada dina katter, detta är du ju proffs på:)) Jag fick lära mig grunderna av dig ju
Fota kan vi väl hjälpas åt med om du vill.
Så välkommen!
/ Carina
Vilka vackra katter du har från Fina Stinas, hoppas dom får leva länge. Har själv Fina Stinas Gosiga Gertrud Per f, nu 11 år och en väldigt lungn, kelig och harmonisk katt och som aldrig varit sjuk.

#11 Va roligt höra du har en katt fr yvonne. Jag kan säga att de katter fr henne är underbara i sätt & allt, kloka och pratglada:) Tittade på din sida, men jag såg inte din tjej
Men du har jättefina katter, såg nu det va du som sålt den ljuvliga tjejen t Lona & Tommy,kommer ihåg då de sett henne på en utställning, de sökte dig då, vet jag hjälpte dem finna dig sen, men kommer inte ihåg hur:))
/ Carina
#11 Jag tycker också det var kul att höra att du har katt från Yvonne, hon är ju min mentor vad det gäller katter och min allra bästa vän, så har jag ju själv flera ifrån hennes uppfödning.
Så det är den här damen som du har där hemma?

Har du några nytagna foton på henne, vore kul att få se?
Kram Lotta
/Lotta
Pipiga Pia har också vuxit och blivit stora tjejen sen jag såg henne sist
Jag älskar ju Yvonnes katter, de har ett så härligt, öppet och sunt uttryck.
Kram Lotta
/Lotta
vad söt!
jätte fina färger! inte sådana man ser varje dag tkr jag
Yvonne har också hjälpt mig mycket när jag har behövt. Har tyvärr inte blivit att jag pratat med henne så mycket dom sista åren men hälsa henne gärna från mig när ni pratar med henne. Skickar med ett kort på 11 åringen, hon vill bara inte öppna ögonen när jag ska fota, men bättre detta tycker jag än inget, så här får ni se damen.
Ang min före detta lilla Thyra som Tommy och Lona har så håller jag med om att hon är söt.
Kram Bodil

#17 Vilken tjusig tjej, vilken päls, ser så kraftig och fin ut med. Ser ung ut tycker jag.
#17 Kul att få se hur hon ser ut nu
Jag ska hälsa från dig, pratar med Yvonne dagligen. Jag bifogar kortet på Getrud i ett mail till henne också då blir hon glad.
/Lotta
/Lotta

Så söt hon är Pia och vilken enorm päls hon har, en riktig prakttjej. Vi har också en katt från Yvonne, Gosiga Goozan och hon är väl syster till Pia och Marängen, (Hulda är mor). Skickar med ett foto på Goozan, hon blir tre år i april.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Mamma till mina tjejer är:
Milda Milly
Min Titta Tiger har Milda Milly som Mormor:)) Så där kan vi prata släkt i detta katteriet:))
/ Carina

Jag skrv fel Milda Milly är mor till Goozan och ingen annan. Då är de alltså syskon. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ja då är de släkt:)) Men pappa t din är Kappes Zebulon Macahan som min Tiger också har som pappa, måste ju va så:))
Så de är halvsyskon, kul! Tyckte dragen va lika, så tänkte jag, de måste ju vara släkt
/ Carina

Har någon av era Fina Stina's katter Söta Sofia (PER g) i stamtavlan? Har ingen Fina Stina's katt själv men väl en dotter till en. Vår svartsköldpadda Tyra har Söta Sofia som mamma och det vore roligt att höra om det finns någon släkting här till henne.

jättefina kissar allihopa

#24 Nej hon finns inte i mina stamtavlor, men va roligt ni med har en Fina Stina´s i en katt:)) Ja det finns många härute med Yvonnes Stamnamn i nu.
#25 Vilken sötnos du visar upp. Idag ser man aldrig Exoter hos Yvonne:) Men hoppas jag får se en kull till iallafall, så roligt se hennes småttingar:)
Tack allihop!
/ Carina
#24 Jag känner väl igen namnet Fina Stinas Söta Sofia men hon finns inte med i några av mina stamtavlor. Däremot finns Fina Stinas Häftiga Henke - som jag är nästan helt säker på är en kullbror till Söta Sofia - med i flera av stamtavlorna på mina katter från Yvonne.
Anledningen till att jag tror de är ur samma kull är att dessa katter är döpta efter 2 syskon i Kosta (där Yvonne bor) 
/Lotta
/Lotta

#28 Jag kollade på www.pawpeds.com och Söta Sofia och Häftiga Henke är inte kullsyskon. Henke är efter Shiraz Lover Boy och Källtorpets Shadowlane. Söta Sofia är efter Shiraz Right Said Fred och Fina Stina's First Sunlight.
Min Tyra som heter Kappes Für Eliza är efter Mossrose Soul Mate of Eddore (PER n) och Fina Stina's Söta Sofia.

ohhhh vasd söt hon är kittentott.
En riktig liten bakelse :-)
Fortsatt lycka till med henne
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Kanon söt Kittentottis !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Va kul ni gillar henne!
En mkt viljestark tös detta
Hon är samtigt världens goaste
/ Carina
hon är jättefin Carina
det är nog väldigt många av oss som har Fina STinas katter i sina stamtavlor
jag har Fina Stinas Lata Lena …hehe…käcka namn hon hittar på Yvonne
Pia är så vacker!! Vilken utstrålning hon har….

Nu kan jag tala om att jag sitter och gråter av lycka.Att får se att så många tycker om mina katter.Karin,Bodil , Elisabeth och Anki ni har ju varit hos mig.Tack Lotta,Lillevi och Carina ni är ju så gulliga allihop så har jag missat någon så förlåt.När jag läser sånt här är det lättare att försöka en kull till.
Jag älskar ER
kram yvonne
#36 Vi älskar dig också 
/Lotta

herregud vilken fin kisse,,,,all lycka med den sötnosen
//Tessan

%20av%20nikon%20229.jpg)