Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 608 ggr
SussiF
2008-02-02 11:15
0

LÖRDAG !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så var det helg igen :-) Hoppas ni inte super skallen av er Flört

Här är det töväder (igen!) Grått och trist. Saga sitter och tittar på TV samtidigt som hon trär halsband, märks redan att hon tillhör det könet :-)

Annars är allt lugnt. JoJo ligger hos sina små och jag ska ta och väga dem för att se så de går upp i vikt och inte ner, med tanke på mjölkstockningen.

Ha en bra dag!

Kittentotts
2008-02-02 12:39
0

God förmiddag!

Här ska vi ut t vår stora skog och ta fika med oss, sole skiner fr o till idag, men det blir säkert regn igen i eftermiddag. Man får passa på

Supa är ingen risk vi gör hos ossSkrattandeHär dricks aldrig, möjligtvis va 3e år

/ Carina

Annkis54
2008-02-02 15:50
0

här är det snöstorm
lars är ute o skottar snö nu
kanske ingen ide för det snöar fortfaranade
men man måste ju kanske ta det emellan oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2008-02-02 15:57
0

Hejsan Svejsan !
Brrr.. vilken kylig väder.. vill endast vara inne å mysa framför några bra filmer men icke sa nicke…i dag skall jag på 35 års kalas hos min lilla syster. Så in i duschen om en liten stund..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
2008-02-02 21:34
0

Vi gick vår runda i skogen, ett spårSkrattandeVi är inte några personer med vana att gå sådanda spår kan jag lova. Första vi får se är en lång backe*PHUUUUU* så kom vi upp, pojken stog och ropade på oss längst upp i ettGeneradJa då vad detta kämpet över tänkte vi.

Inne i denna skog ligger en lekplats, detta va målet för oss, sen ta en kopp kaffe med gott gott till, ja synd göra slut på förrådet runt midjan liksomFlört

Jaha det tog oss sin tid gå, ingen lekplats, så va vi framme vid ruta 1 där vi började, nä sa jag, vägrar gå en runda till, men pojken stortjöt, så vi tog en annan väg runt igenGeneradSkrikandes

Lovar denna vägen va värre, rätt som det va så kom en backe, å herrejisses! Tur det fanns en bänk på halva vägen, men man skäms ju att flåsa då alla joggande piggeliner springer förbi kan jag lova.

Ovanför denna backe så skymtade lekplatsen, TACK O LOV!

Kan lova kaffet smakade extra gott som belöning!

Tror jag får ta mig i kragen med motion

/ Carina

deroba
2008-02-02 22:03
0

Själv sitter jag på jobbet och ska fortsätta med fram till kl 07,00 imorgon bitti… HUAH! Ska tänka på er som sitter hemma och myser med nära o kära Glad