Någon som är duktig på
det här med hemsidor och som har tid att hjälpa mig :-))
Jag har fått jättebra hjälp av billyboy som har lärt mig hur man uppdaterar hemsidan,….så det är INGA problem,,(Tack vännen)
MEN….Jag behöver hjälp med att hitta nya ramar eller nån som kan förklara eller hjälpa mig att göra sådana här ramar som jag redan har så att jag kan sätta in nya bilder.Jag har inte en susning om hur man klipper ur bilden och klistrar in den. Den är ju liksom lite "skuggad" om ni förstår hur jag menar :-)

Jag har lite dålig kontakt med killen som gjorde hemsidan och han har inte tid att hjälpa mig och jag vill göra detta NU!! Alt att jag låter nån göra om hela hemsidan :-(
SNÄLLA!!!! nån som kan förklara på ett bra sätt för då tror jag att jag kan förstå….eller hur billyboy? För Inte var jag sååå trög *asg*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Ramen sätter man dit efteråt, vilket jag tror billyboy gjort. Katterna är förmodligen tubes som är dit satta på en vanlig bakgrund ser det ut som…. Om du vill kan jag hjälpa dig?
Mvh
Pethra

Jag sätter dit katterna i ramarna, men jag har ett mkt enkelt program jag fick med i datorn.
Picture it heter mitt, men finns ju en del gratis program på internet du kan sitta leka dig fram i
/ Carina

Det är INTE billyboy som har gjort ramarna och satt in bilderna….om det vore så enkelt så hade hon redan varit fhär o hjälpt mig :-) tror jag *asg*
Näää billyboy visade mig hur jag uppdaterar texten och sätter in nya bilder,själva sidan har en kille gjort till mig
Jag tar GÄRNA din hjälp Pethra. Jag hör av mig via pm, TACK!
#2 Jag ska kolla på det programmet för skojs skull men du vet ….jag är INTE så duktig på sånt här…kanske om nån sitter och visar mig att jag kan lära mig då :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#3……. de kanske finns instuktioner du kan läsa Lena…..
KLEM!!!!

#4………HAHAHAHAHA nu var ju du rolig och kan gå och lägga dig igen!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~