Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 717 ggr
KungBores
0

Årets katt i Sverak

finns nu på Sveraks hemsida http://www.sverak.se/SVERAK/Utstallning/index_utstallning.htm

Grattis till alla som har lyckets bra under året och är nöjda.
Själv har jag min hane Eddore Firedance (Kurre) på plats 5 som vuxen och delad 2:a som senior. Jag tycker det är skoj att han tre år i rad varit top 10 placerad och för tredje året i rad att han också blev BIV röd exotic. I år har han en paus som fertil och matte har också en paus från utställningarna. Men går allt vägen så blir han kastrat i år och då kommer han showas till hösten :)
/Ingela

englagirl
0

Vill oxå säga GRATTIS till alla er som placerat sig på Sveraks kattlista.

Hipp-Hipp-Hurra-Hurra-Hurra-Hurra

Bra jobbat allihopa.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

Grattis till dessa resultat önskar jag er också!

[Baboos]
0

Gratti Grattis.

Halle
0

Ja grattis alla!
KungBores: jag gillar din Kurre, han är super fin!
Jag är så glad jag låg på 5 plats som uppfödare och min hona var på 2 plats som avelshona. Det är ju inte alltid man har köpare som ställer, och sedan ska dom ju ställa på samma utställning också för att man ska få ihop 3 respektive 5 katter.
Jag hade en avkomma på kastratlistan också, men nu kom jag inte ihåg vilken plasering han hade. Så jag är nöjd, men nu vill jag ju förstås ha ännu bättre resultat till nästa år Skrattande.

Pion
0

Jättekul att se detta, mina katters uppfödare ligger på 2, 5 och 6 te plats :)

KungBores
0

#4 Tack! Du har ju haft förmånen att få se honom live när vi tävlat uppe i Umeå.
Grattis själv till framgången. Att tävla i avel/uppfödning är ett pussel som kan vara svårt att få ihop.
/Ingela

Elisabet-E
0

Grattis i massor Kurre till dina fina placeringar!!!!

Vad hör jag? Ska matte ta kulorna ifrån dig? Du är alldeles för snäll för att göra det men egentligen skulle du bita henne i benet :-)))

Millan71
0

Grattis till er alla;)

ixidixi
0

Stort GRATTIS från mej oxå till er alla som visat framfötterna!!!!!!! Och Lycka till 2008!

Kram Chatrine