Det närmar sig flytt :(
Puh, äntligen går det bättre med försäljningen. Nu idag har två kattungar tingats och det känns jättebra!!
En silvertigré i Sigrids kull är kvar , och den blåa honan i Zeldas kull. Obokade alltså, alla är ju kvar hemma förstås! Men vi hade ju 8! kattungar, varav 7 att sälja, puh..
Dessa två lär det väl dyka upp bra folk till, vi har ju fortfarande tre veckor kvar till de är 12 veckor. Det gör ju heller ingenting om de får stanna lite längre, så att det inte blir "poff- inga kattungar kvar" för mammorna.. Som tur är kommer ju lilla Casey vara kvar hemma. Men det blir jobbigt om tre veckor, fy… skönt dock att kunna ha kontakt med de blivande ägarna under denna tid, så att man känner varandra bättre när de väl flyttar.. då kanske det går lite bättre att säga hejdå.
I går fick de första sprutan och det gick jättebra!! Inga biverkningar alls, utan de har varit helt som vanligt. De fick purevax.
Ha en bra kväll alla!
Kram Trini
Här är hon, fina Andromeda! Hon har bra proportioner, en fin katt! Fortfarande till Salu :) Gärna till någon nära Stockholm, det skulle vara kul att kunna ha lite kontakt för det lär inte bli fler kullar på länge då vi kastrerat Krumben. Det var lite för mycket jobb med uppfödning och passar inte in i livet just nu, kanske kommer vi igen om några år :) En underbar upplevelse har det varit hur som helst att se dessa knytten växa och utvecklas.
stort grattis till detta

Men Trini,inte visa denna skönhet o säga att hon e till salu;/ plånboken är ju så tunn just nu
men hjärtat skriker;JA!!!!älskar blåa katter ju

Åh en sådan liten söt goding! Underbart söt!!
Oj, glömde bort mitt inlägg.
Kul att ni tycker att hon är fin!! Tyvärr har vi inte lyckats få till någon bättre bild när hon visar sina fina ögon. Hon är sötare i verkligheten :)

Jättesöt tjej
// Lillevi

Jadu jag födde oxå bara upp en kull o tror ej att det blir fler här heller inte på ett bra tag iaf… ho va jätte söt iaf
Ikväll kommer en tjej och hälsar på kattungarna och eventuellt en annan imorgon kväll! Båda verkade mycket seriösa och pålästa :).Det känns som att det har lossnat nu, det har ringt så många knäppisar förut så jag har känt att jag nog sparar allihopa
. Dax att städa ordning lite och mocka lådorna så att det är fint när det kommer folk :)
Så då var snart alla kattungarna tingade, vilken pärs!