Tigrekatter
Skulle vilja se bilder på olika kissar som e tigre=)
Hoppas på ett par=)
Tack på förhand
Emma

#2 Ja nu var det ju så att tråden skulle visa upp tigré katter och Summerwind's Shining Star var faktiskt inte tigré :-) Hon sprack upp i sitt mönster och blev en spotted tjej i stället. På utställningen i Halmstad där hon blev BIS Kastrathona bägge dagarna dömde bägge domarna henne som spotted och jag skulle skickat in färgändring på henne.
Tyvärr ville ödet något helt annat och jag förlorade Tilda, hon blev inte ens 2 år gammal.
#4 jaha?…det blev väl inte läge att prata om färgen, när det blev som det blev. Usch, vad sorgligt det var när hon gick bort! Jag tänker på henne fortfarande ibland. Hon var en fantastisk liten kisse och vacker!
Men jag kan väl "skylla" på att hon iallafall var tigre på bilden
.

Hå hå #3 så vacker!
Var finns denna skönhet? Hur gammal är hon på fotot? Finns det fler bilder, som visar hennes utveckling? Blev hon mycket lik sin mor när hon blev äldre?
#6 tackar
. Hon är 4 mån på fotot och bor i Olofström i Blekinge. Jag har bara kort på henne som liten men har sett henne i vuxen ålder. Hon har tigreränderna kvar som vuxen och otrolig ögonfärg men jag tycker hennes mor är mycket bättre i typen.
Det verkar dåligt med tigrér på perser/exotic
… det finns ju några enstaka man ser på utställning då och då.
här har du morsans bruntigre vita Cleo

Tack alla ni. riktigt härliga katter finns de inga fler korthår=)