Blivande familjemedlem

Vilken ljuvlig liten kille. Grattis och lycka till med honom // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Grattis till nykomlingen! Vilken julklapp!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Grattis vad kul !!! Han är ju jätte söt.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ÅH Niffi…vad kul..grattis o gratta sambon oxå
Bebisen är jättesöt
o jag har sett honom Live oxå
Åh ..äntligen en riktig katt i huset…hehehehehehe
skojar bara …det vet du

Grattis !
// Mia

ett jättegrattis!vilken sötnos!kramar

Grattis till en liten söt goding

Tack alla! Ja han är ljuvlig och vi väntar så på att han skall få flytta hit hem. Skall också anmäla honom till FHK,s utställning 8+9 mars.

Grattis Gratts till en ursöt kattunge
Så fin!! Grattis!
Grattis till en jättesöt liten kisse..jag har ju själv perser och skogisar 
Grattis!!!

Tack alla!! #11 Jag hoppas att han skall bli en liten motvikt i familjen så det blir bättre balans. Skogisarna kan ju vara li livligaste laget när de sätter den sidan till.

Grattis !!
#13 Jag tycker att exoter också är livliga. Hur de är i jämförelse med skogisar vet jag ju inte förstås. Mina exoter är det full fart på i alla fall.
Grattis till det söta nytillskottet!
/Lotta

Javisst kan mycket underligt hända. Vi var ute efter en exotichona när vi första gången var hos Lena och tittade på hennes kattungar. Men så fastnade vi för denna kisses utseende trots att det var en hane "Betty Back's Legolas". Nu har det visat sig att det är en hona "Betty Back's Legola" istället. Så nu fick vi både en hona och det utseende vi fastnat för, kan det bli bättre.
jag säger som jag sa på IDP forumet
köp en lott…sån tur som ni har hehe
hahaha vilken tur !! Vilken liten go Betty Backs fröken

Grattis till en så go liten tjej!!!
Grattis till en fin liten EXO tjej!!! Sööt!!!
Va kul att det var en liten tjej när det var det ni tänkt er från början.
/Lotta

Ja, så det kan bli. Jag kollade när de var nyfödda och det var ju 3 killar, tyckte jag. Lasse var den största exoten och sen tittade jag inte mer. Tills vi var på besiktningen………Jag vissre ju att det kunde bli röda tjejer.
Det var lite svårt att ringa och tala om det. Men slutet gott allting gott.
Det blir att kolla bättre näst
gång.
Lena W
Betty Back`s Exotics
#23 Ja, så kan det bli. Här har vi erfarenhet av könsbyte på katter då mina Rosenboms katter var helt tvärtom än vad deras uppfödare ansett från början.
Lino som jag köpte som avelshane är en hona o heter numera Lina. Gabbe trodde de var en hona men hon blev en han! Ganska kul så här efteråt men inte såå kul när allt blev omrört!

Haha, ja jag har själv sålt två NFO hanar till sällskap som senare visade sig vara honor. Skillnaden var att inte ens veterinären upptäckte detta på besiktningen. De nya ägarna ville ju ändå behålla sin katt och jag erbjöd mig att betala mellanskillnaden för en dyrare kastrering.
hon är lika söta ändå..mumma…

Ja då blir det att gratulera till tjejen istället. Det är svårt att se skillnad på kön ibland, vår röda hane blev en Frida. Lycka till med henne. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jag har oxå tagit fel en gång när jag hade huskattsungar.Sålde en Tindra som senare visade sig vara en Tulose istället! Ja veterinären såg inte heller att det var en kille istället för tjej som vi trodde;)som tur var ville köparna behålla honom ändå,då blev ju kastreringen billigare å;)