Godmorgon 25/1!!
Gomorron! Här är det -1.5 ute och det ser ut att bli en fin dag, dock väldigt rosa himmel så det blir väl blåsigt idag också. Ska packa diverse saker åt barnen, de och maken ska upp till svärföräldrarna… själv ska jag till lagårn i em och sen jobbar jag i helgen som pers.ass. så jag blir lite off på tråden…
Lycka till alla som ska till örebro både som utställare och publik!!! (hälsa om det är nån jag känner…)

Hej o godmorgon från Sandviken.
Här står bad på programmet hela morgonen,för jag,Helen68 och Maria åker till Örebro redan idag för att lyxa till det lite och bo på hotell och äta lite gott.
Jag tar med mig 1 exotic och 2 av mina raggisar som är på foder,sen har Helen68 med sig våran Super Mario som nu kan plocka sitt första CERT.
Dolleminas….jag lovar att jag ska hälsa till ALLA du känner *asg*
Ha en underbar helg allesammans och väl mött alla ni som kommer till Örebro,Kör försiktigt!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God morgon från regniga Viskafors!
Här öser det ner och är så kyligt..jag fryser såå…har varit på min morgon promenad…brr…så blött..
Skall tända brasan här snart så det blir lite mysigare och varmare..det blir filten i dag som gäller för mig och alla mina pissar..
#1 Lycka till på utställningen och mys lite för mig med.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Skulle åkt till Örebro idag och har varit uppe tidigt och kört mitt ressällskap till tåget. Själv får jag stanna hemma och avvakta hur det går med Filip som fortfarande ligger på djursjukhus!
Här blåser något för dj-ligt så nu tänker jag hålla mig inne resten av dagen och inte ens sticka ut näsan igen förrän stormen bedarrat.
Önskar alla lycka till i Örebro och väntar med spänning på rapporter därifrån.

Hejsan!
Här kom det nästan 1/2 meter snö igår i snöstormen! Idag är det soligt och -11grader. Så det skiftar verkligen i vädret. Men hellre snö en regn ;)
Så här såg det ut igår…idag ännu mera…
Ha en bra dag allihopa!
/Nina

#4 oj kan du skicka hit lite snö oxå? mina barn vill verkligen ha snö men vi har inte en gnutta här i dalarna;/ har då aldrig vart med om konstigare januari…Men det är iaf äntligen fredag så vad är en bal på slottet?

#4 Åhhhh så fint!Här snöar det det lite nu oxå men det lägger sig inte.

Godmorgon!
Ja jag har ju samma väder som #3 då bor i samma kommun
Håller på tvätta upp allt efter vår Schäferhane som nu varit borta fr oss i 2 veckor.
Önskade jag med kunde kurra mig under en filt, men Kajsa voffsen vill ut snart igen
Önskar er alla en underbar dag! Mina tankar finns hos "Dockan" vår forum vän som äntligen får flytta in i sin fina nya lägenhet idag:)
Elisabeth Jag hoppas verkligen lilla Filip kryar på sig snart, Tänker på er varje dag
/ Carina

God förmiddag allihop!
Här i Skåne öser regnet ner och vår planerade skogstur har jag ställt in (fast jag har inte vågat berätta det för min vovve ännu!?!?!?
)…..nåja, vi får ha lite inomhusaktiviteter istället och så ska han kammas idag.
Önskar er alla en BRA dag!
Go förmiddag!
Umeå har -8 och klart. Det är så där fantastiskt vackert ute, speciellt då solen kikar fram. Den har varit rätt osynlig en lång tid…..Vi har också haft en släng av snöoväder tidigare i veckan så nu ligger det snö överallt. Lycka till alla ni som ska ställa ut i helgen. Ha det så trevligt! // Malin

Här i dalarna e det inget vinterväder direkt;), Ska ut i skogen med vovvarna så de får springa av sig senare. Min son ska till sundsvall med boxningsklubben och gå norrlandsmästerskapen över helgen så det blir barnfritt för mig o sambon vilket ej inträffar allt för ofta hehe:)