Go förmiddag torsdag!!!
Goförmidda!! Här stormar det och regnar snöslask… ska snart in på stan och göra en massa ärenden (storhandling heter det visst….
) Annars blir det städning och dyl efteråt… Är ledig idag så nu har man mycket att ta igen…
God förmiddag från Gävle! Snö har de kommit inatt men den regnar nog bort i dag…….
Fick en liten historia på mailen i dag..
En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den.
Utanför hennes fönster fanns en busshållplats. Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och
garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss och
garderoben föll ihop som ett korthus. Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en
kille som kunde fixa det. Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen
så kom bussen och garderoben föll ihop. När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i
garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem. Han var nyfiken på hur
garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod. När han beundrat den
öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför. Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra
och sedan sa montören: "Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."
Ha en bra dag Helen 
God förmiddag!
Låter inget vidare med storm o snöslask. Det har vi inte här. Det är ganska klart ute, kanske lite blåsigt.
#1 Den var faktiskt lustig!
Här har jag precis badat två av mina katter så nu återstår det bara två. Jag tänkte att de alla skulle vara nybadade så att det inte blir så mycket kamning när vi är bortresta.
Ha´det bäst idag/Elisabet

Hahaha vilken rolig historia!!! MYCKET bra! 
Annars….god förmiddag och jag önskar er alla en bra dag!
God förmiddag! Jag var ut och hängde upp lite mer fågelmat nyss och när jag kom ut lyste solen varmt, fåglarna kvittrade o det droppade från taket - rena vårdagen. Igår hade vi -10.
#1 Den var bra !
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Här i Stjärnhov är det lite blåsigt ser ut som det har regnat blött och mörkt ute, vi vill ha sol så man blir lite piggare. ska ut och handla lite, sen blir det dammsugning & skura golv. sen blir det kissebad till kvällen om det finns någon ork kvar.
Hoppas på bra väder till helgen till oss alla/Britt-Marie

God förmiddag!
En dag full med sysslor har jag. Håller på ställa ordning vardagsrummet efter att ha omöblerat, klätt soffa, inhndlat nya möbler, och nu ska det gamla ut under morgondagen*PHU*Rörigt med nya o gamla möbler stående överallt, men blir säkert bra i slutändan
Just nu har jag badat 3 katter också som ska fönas
Men nu ska jag själv ta min dusch och gå en sväng i friska luften med voffsen, solsken hos oss idag, igår hade vi slask o regn
/ Carina