Godag!!!
Hej alla!
Länge sen jag skrev godag här. Ska nu upp och läsa, startat ny kurs nu igen. Blev dessutom förskyld nu och sjuk, typiskt.
Hoppas ni alla får en trevlig dag!
Jag ska till skolan fram till 17.00..jobbigt…
Go'morgon
Här är det kallt idag, -9, brrrr. Har varit ute med hundarna en sväng och trodde jag skulle frysa ihjäl, man är ju inte van!!
Idag blir det nog ganska lugnt, hoppas på att JoJo ska få sina småttingar, hon beter sig som om det är nära förestående…
Krya på dig och lycka till med studierna.

Godmorgon! Här har vi haft lite sovmorgon! Skönt. Vi har inget särskilt på programmet idag. Fortsätta att packa, sköta om allt det vanliga m.m.
Krya på dig Diana! Sköt om er o missarna, kram!
Ha´det bäst idag
önskar Elisabet

Godmorgon o krya på dig från mig med;) Här i dalarna är det oxå kallt….skulle bli snö till helgen,fast ungarna gillar ju det;) Lite sorgdag är det ju idag då Heath Ledger hittats död
han va ju så ung o jag blev sååå kär i han i filmen;Riddarens historia…
Tack alla! jag hoppas bli frisk snart igen!
# håller med dig Millan, är också ledsen över det
, jag blev kär i hans första film, 10 orsaker att hata dig,för er som inte sätt den se den! den är både rolig , charmig och mysig.

Godmorgon allihop! Ordnade i alla mina blder igår och ska fortsätta idag. Oj vad kort man smalat på sig under åren.
Ha en bra dag

God morgon från Sandviken oxå.
Krya på dig diana och lycka till med jojos bebisar
Är fortfarande sjukskriven pga hjärtat och ska ta det lite lugnt. Ska bara jobba lite med revisionen så den är klar innan helgens utställning.
Sitter och väntar på att mina klätterträd från Tyskland ska komma nu på förmiddagen. Fick en sändning förra veckan och Marias och mitt "sista" träd kommer idag :-) Det gick ju supersnabbt att få hem dom och smidigt,dom ringer på dörren och vips så står den i hallen :-) Kan det bli bättre?
#5 jaa du det där med bilder….skulle oxå behöva rensa i Mina bilder :-) I min stationära dator ligger det över 7000 bilder och i den här bärbara har jag lyckats att komma upp i över 6000 bilder. Köpte ju en till laptop i julas och den har jag oxå börjat att fylla med bilder fast jag sa till mig själv att i den datorn skulle det INTE bli några bilder i för det tar sån plats.Men om jag skickar en dator i taget till dig så kanske du kan rensa o ta bort sånt som inte är nåt att ha:-) Jag har ALDRIG tid :-(
Ha en UNDERBAR dag allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God morgon från en väldigt frusen Viskaforsare !!
Har nu städat upp den vardagliga lyftet i huset..ska snart ta mig till Vårdcentralen och greja lite…
Vart jag än går är det full parnings aktivitet här i huset mellan Generalen och Yarina
Ha en fortsatt trevlig dag alle samman
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Goddag!
Här i Umeå biter kylan ordentligt idag. -13, härlig vinter! Och alldelse klart. Våra småknattar har kommit på hur man tar sig ur lådan så nu är det dags att höja kanten…
Krya på dig Diana, och lycka till med studierna. Jag började en ny kurs igår, Svenska som andraspråk B. Känns lite tungt och ensamt just nu skulle vilja jobba och ha kollegor att prata med….
// Malin

God dag från Rosvik/Piteå också! Här är -15 och klart väder!
Flickan är rejält magsjuk sedan i söndags och för snart 2 tim sedan ringde pojkens lärare och sa att hon skickar hem honom, då han också är magsjuk nu!
Tycker allt borde lugna ner sej snart….har ju varit olika sjukor, som bara avlöst varandra här i byn
Har själv blivit tjock i halsen….bläää.
Igår var jag och kollade in studiofotografering av barn…det var jätteskojj

#6 Okey en hård disk i taget. snart färdig med mina. men jag förstå att du har mycket, för oj vad mycket jag har från dig Fniss!

Hej! God kväll!
Har idag blivit klar med min soffa jag klätt om:)) Va en rolig grej, men ack så mkt jobb
Kom hem fr Pingstkyrkans Scouter nyss, pojken började där idag, väldigt mysig stämning va det. Pojken va glad som en sol när han gick hem
Ha en bra kväll!
/ Carina
Godkväll.
Jag har också blivit förkyld och haft en lång skoldag idag. Bläurk..
Echinagard, echinagard, echinagard (hur det nu stavas) proppar jag i mig och hoppas på det bästa :)
Myser och busar med kattungarna som just nu har en aktiv stund och rejsar som tokar i vardagsrummet.
//Trini