Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 580 ggr
Elisabet-E
0

Rapport om Filip

Fick samtal från vetten för en stund sedan och Filip mår väldigt bra. Han äter och dricker som han ska och sitter i sin bur och har snortråkigt.

Veckan har varit otroligt jobbig med ren felbehandling av Filip som orsakade ett rejält bakslag. Som tur är verkar det nu ändå ha gått vägen men jag är så i grunden vitglödgat förbannad att det inte blir kul att vara vare sig klinikchef eller ägare till detta ställe imorgon.

Orkar inte dra hela historien just nu men som sagt, Filip mår äntligen riktigt riktigt bra!

Flisans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh vad skönt för dig=) Glädjs verkligen för din skull.

Själv ska jag till vetten på torsdag i skara med min lille Lakrizz. Har upptäckt en knöl precis vid stora blodkärl på halsen. Ska nu efter rådfrågning av min vanliga vett till skara för o kolla upp den mer med ultraljud. När jag ringde o bokade tiden så blev jag riktigt nervös. Pratade om tumörer o sånt. Efter ett samtal med min mor insåg jag att de kan ju va illa med min tös=( Men hoppas på ett gott svar på torsdag. Dock känns de väldigt långt till torsdag=( Håll tummar o allt för oss på torsdag=)

Kram Emma

Cajza
0

Vad skönt att Filip mår bättre. Vad hemskt med alla felbehandlingar både på människor och djur och det är ju inte alltid det slutar lyckligt. Hoppas Filip fortsätter att må bra och att han snart kan flytta hem. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Cajza
0

#1 Håller tummarna för er på tosdag. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Tråkigt det ska bli fel, hoppas nu allt går bra i fortsättningen med behandling o allt, men kan medkänna man är lite nyfiken på vad som gått fel. Kram på er! Hoppas ni får en underbar dag med söndagsmiddag o annat idag, kan behövas annat när det är jobbigt runtomkring

/ Carina

Lovebuffen
0

Skönt att Philip mår bra, det är det viktigaste!! FÖrstår sedan att det är otroligt jobbigt när det blir felbehandling!!!

maggan47
0

Hoppas också att Filip snart är hemma igen, och förstår att du är förbannad , på felbehandlingarn, håller också tummarna för nästa kisse, att det ska visa sig vara en fettknöl på halsen kram till era sjuklingar Maggan47

Elisabet-E
0

#1 Håller tummarna för Lakrizz. Förstår att det är jättesegt att gå och vänta ända till torsdag. Man är ju orolig och vill få svar helst igår på vad som är fel på ens luddkollar.

Flisans
0

Tack alla för era tummar=) behöver dessa nu=)

Återkommer med en ny tråd när vi varit där. Hoppas du får hem din kille o att allt e bra sen=)

Kram

Trini
0

Härligt att Filip är så mycket bättre! Hoppas ni får hem honom snart. Tråkigt med felbehandling, ska bli intressant att läsa vad det var som gjordes fel.

Millan71
0

Usch så tråkigt men jag tror oxå att det kan vara en fettknöl!Veterinärer börjar alltid prata om tumörer o sånt men oftast är det aldrig så! Lycka till nu!!!!

Annkis54
0

Elisabeth..ja..ibland så blir man bara mörkrädd…
håller tummarna för Filip
Emma…jag hoppas allt blir bra med lakrits..men ta inte ut nåt i förskott.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Flisans
0

E ju bara 2 dagar kvar nu tills jag vet nåt. Hör av mig igen så fort jag vet nåt=) Hoppas de då e glada nyheter.

Tack alla ni=)=) Ni e guld värda=)

Kram Emma o Lakrizz

Marita-L
0

usch vad tråkigt… skönt att han äntligen kan få mår bättre !!

Emma många kramisar till både dig å Lakrizz

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

#12 Håller tummarna för er Emma

/ Carina