Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 392 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon 080122

Ja då va det ytterligare en ny dag!

Går i tankarna om att sy en klädsel t min soffa idagFundersam

Köpte ett härligt tyg igår, visste inte vad jag skulle ha det till egentligen, men ska ju göra ordning ett kattrum jag har, så va bara köpa in det, tänkte det kommer t andvändning

Får hem ett härligt vitrinskåp idag som gubben ska hämta t mig i Göteborg, ska bli så kul få in min dyrbara servis som jag haft gömt i ett antikt skåp alla år, synd det inte syns ju, en gammal servis jag ärvt och fått värderad till 10.000:-

Så det blir nog jag kör igång med vardagsrummet och klädsel o annat idag, lite ångest av att jag ev får en stormande nackvärk imorgon, men men!

Ha en bra dag allihop!

/ Carina

krasivis
0

Godmorgon!

Här är det lite kallare idag ca två grader minus.

Lycka till med omklädseln av soffan Kittentotts.

Idag ska jag fortsätta att packa o dona inför vår Vietnamresa. Det är en hel del att fixa nu innan. Igår var vi o handlade mat åt sonen så han klarar sig i arton dagar. Han tänker mest äta pommes frites, pizza o Mamma Scans köttbullar. Huvudsaken att han blir mätt.

Amorstroll
0

Oj vad spännande resmål Elisabeth! Har hört att det är ett mycket intressant land. Min moster kommer ganska snart att åka dit. Det skall bli intressant att höra hur du upplevde det.

Ha en härig resa och upphälle med mycket trevliga intryck!

Kram Lisa (Amors Troll)

krasivis
0

Tack #2!

Min man har en kompis som är gift med en vietnamesisk kvinna och de bor i Hoi An som ligger söder om Da Nang, i mellersta Vietnam. Vi ska bo på hotell där men även fara omkring på egen hand. Hotellet är mycket billigt, för 14 nätter i dubbelrum inkl frukost så kostar det 2692:- svenska kronor för oss båda.

Ja, jag ska berätta sedan hur vi haft det, det ska bli riktigt spännande eftersom vi aldrig varit i Asien förut.

Dockan
0

FörvånadGodmorgon,va kul med lite nytt Carina,jag flyttar ju på fredag så det är så himla roligtSkrattandeSkrattandeCool

Hälsningar LENAGlad

Marita-L
0

God morgon godmorgon !
Här är det väldigt kallt..brrr… ska bara vara hemma och ta det lugnt..
Var och tittade på min nya hona i går ..ska bli så spännande att få hem henne..längtar såå.

#0 vad kul..det är säkert ett jätte fint skåp..

# 3 åh vad skönt det låter…och värme…mmm…

Dockan..Lycka till med flytten..

Ha en fortsatt trevlig dag / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

Skrattandeva kul med en ny kisseflicka,LYCKA TILL med hnne.LENA

Hälsningar LENAGlad