Godmorgon!
Godmorgon alla!
Önskar er en bra dag idag! Här är mycket att styra o ställa med denna vecka. På söndag ska min man o jag åka till Vietnam på semester. Det ska bli spännande. Så här ska det tvättas, strykas, inhandlas mat m.m. Sonen ska vara hemma o sköta om djuren.
/Elisabet
Morr'n, morr'n. Uppe med tuppen….och jättetrött!!! Har varit ute med voffsingarna en vända och ska nu försöka få iväg Saga till dagis. Ska försöka få tid för ögonlysning på Strömshom till ena tibben innan hon går i löp. Ett måste innan parning.
Måste nog ringa vårdcentralen med, det värker fortfarande i öronen trots 2 kurer antibiotika :-(

Gomorron! Nog är det måndag alltid. Har varit vaken till och från sedan 4.10 då småttingarna började pipa…nåja, jag får väl ta det lugnt resten av dag.
#0 Jag hoppas verkligen att ni får det underbart…..
#1 Jag visste inte att någon var ute och ritade av mig…jag har till och med tofflorna på. 

Godmorgon!
Här springer jag mellan tvättstuga och hemmet
Annars ska jag ut o handla lite idag
Idag har vi inget regn, än så länge!
Men brrrr så kallt, jag fryser i ett
Ha en bra dag!!
/ Carina
"2 Jasså, då är vi väl tvillingar då *asg* Det är i alla fall så jag känner mig!
Har fått tid hos doktorn i morgon för ytterligare en koll på öronen :-( Och på fredag ska jag ta en sväng till Strömsholm för att ögonlysa Tilda, min tibbetik som jag eventuellt kommer att para inom den närmaste tiden .

God morgon!
Idag ska jag "jobba" lite, ska hem till en tjej och klippa klorna på hennes katter. Jag åtar mig ju sådana saker som kloklippning, kamning och klippning. Hoppas kunna ha det ihop med min homeopati när jag drar igång eget.
Kram på er

/Lotta
/Lotta

#5 Åker du t Kungsbacka också:)) ?
Har haft sådand ledvärk nu i 2 veckor, men jag måste bada katterna
Så bara börja!
Låter roligt hjälpa andra, detta har jag också gjort geno åren, brukar åka hem t mina kattungeköpare i närheten då de behöver mig, så mysigt träffa de små som blir större
Hej Alla!
Börjar bli den som säger godkväll istället för godmorgon! Idag ringde viktor rydberg ( vikariepool) kl.6.30 upp och hoppa! jobbade hel dag, hade spanska och engelska =).Sen snabbt som tusan hem,ta väskan och snabbt till friskis för att jympa. Så trött så trött nu.
Hoppas ni alla hade en bra dag!
natti natti!
didi