Spotted exotic
Jag är väldigt, väldigt förtjust i spotted exotic. Tyvärr äger jag ingen själv. (ännu). För några år sedan hittade jag en bild på nätet som jag fastnade så för. Katten heter Madonna och är brunspotted. En sådan silverspotted hona vill jag ha. Kanske någon känner till henne? Lägg gärna ut bilder på spottade kissar h
r, även perser.
Lena W
Betty Back`s Exotics

Kan tillägga att Electra #3 är mamma till Slowfox #1 
/Lotta

Väldigt tydliga spottar på alla katterna. Jag trodde inte att man såg så tydligt på perser. Alla är jättevackra.
Lotta, har du ingen exotic? Tänk vad fina prickar det skulle bli.Dina perser är ju så fina.Perser +europe kan kanske bli exotic likt.
Jag har ju min lille svartsmoke (Goliat fr. Marita) som blivande hane. Du kanske får en hona senare, Sussi.
Lena W
Betty Back`s Exotics

Ååh, vilka vackra kissar !
Vill så gärna ha en svartsilver spotted EXO hona, och vi väntar på att "den rätta" ska dyka upp ;)

WOW.. verkligen fina färger..jag vill också ha en Exotic i dom färgerna..fast utan vitt då förstoss..fniss..
Den lilla svartspotted exoticen är ju bara så läcker Betty Back ..underbar…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Här är min "spottedkatt"
Athelstone´s Polka-Dot

Hoppas på att finna en snygg spottedhona oxå så småningom :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tack för alla fina bilder. Jag blir alldeles hänförd. En liten prickig tös står högst upp på önskelistan.
#12 Eva, din Windy är verkligen välpälsad och vacker och snart 11 år.
#18 Lilla Harriet ser ut som hon har det där lilla extra.
Lena W
Betty Back`s Exotics

Det är ur vår kull som vi hade sommaren 2007, Offside's Jive heter hon, i vilket fall som har hon underbara spottar 

å vackra, eller hur ?