Godmorgon Söndag 080120
Idag ska vi till ishallen igen
Dagens Friåkningsprogram idag, det är lite läskigt med lyften där min dotter lyfts upp av alla kompisarna i luften
Igår hade vi med oss Jimmy vår pojke 10år & Kompisen Julia 6år i Ishallen, Julia va så fascinerad av alla klänningarna:))
Ikväll ska jag bada katt
En bild på vår dotter Anna igår, Anna t vänster längst fram:

God förmiddag!
Vilka vackra dräkter, jag får rysningar!!!!!!! Så fin hon är din dotter och jag håller tummarna för henne!
Ska dra ner till Åskloster och hämta hem ett jättesött litet klösträd och sätta gubben på att skruva ihop det. Han slåss just nu med att få ner granen.
I eftermiddag blir det lyxmiddag på Esters. Toast Ester, oxfilé med potatisgratäng och till efterrätt friterad camenbert har jag redan bestämt mig för. Sen blir det väl soffan och ligga som en boaorm och smälta alltihop :-) I morgon fm ska jag in till Kungsbacka och hämta ut min nya skinnjacka som jag hittade på rean igår. Kunde tyvärr inte lösa ut den kontant eftersom vi innan hade varit en liten sväng på Freeport och handlat grande i butiken som säljer porslin. Hittade massor av delar till min Sundborn-serie snorbilligt, men shoppar man mycket går det ändå åt pengar….

Hoppas ni får en trevlig dag i ishallen och att det går bra för Anna "i luften".
Lycka till med kattbadet // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
vilka fina klänningar, och här ser jag alla 3 katterna sovandes i sängen, inte tillsammans, luft emellan, men ändå, lilla loppan Beata har hittat upp till mina andra 2 tjejer
Maggan47
Vilken fin bild! Vacker dotter har du! Och duktig! själv kan jag knappt åka baklänges 
Lycka till med kattbad!
kan säga samma! ser jätte graciösa och fina ut!!
Här är jag trött, Christian slog på mig i en och en halv timma ( box)..så aa rätt seg i armarna

Slog han dig? Jag förstår Diana vad du menar
Ja vår dag blev ju i ishallen, alltid lika mysigt se dem, dessvärre blev bilderna så kassa då de rör sig för fort, kan ju inte ha blixt heller då detta stör dem
Men vi har haft en mysig dag, alltid lika mysigt få träffa ishallsvännerna, vi har liksom varit i ishallar i 18 år nu, man lär känna folk fr världens alla hörn, man blir inbjuden till dem runt omkring i världen, synd man aldrig tar chansen bara
Ni har ju hört mig tjata om de lyfter min Anna i luften, men de blev så suddiga, men lite ser man:

#6 hehe jaa..höll i kuddarna och han slog och så bytte vi…så aa slog honom med !
fast han slår så håårt…därav är mina armar slöa nu hehe.
Oj vad läskigt det ser ut! att bli buren i luften! rätt coolt!