Godmorgon 19 januari
Är glad att sitta inne eftersom det blåser här i Göteborg. Men någon liten tur ute blir det senare under dagen efter det att städning och kattbad är avklarat.
Önskar alla en trevlig lördag.
Ingela

Godmorgon!
Här blåser det kraftigt också, men inte så mycket som de varnade för tack och lov.
Önskar er alla en bra dag!

Godmorgon!
Här blåste verkligen storm igår, drog för gardiner o persienner för slippa så mkt ljud som gick när vi skulle sova. Det blåser nu med, vovven tycker inte om gå ut. Vi införskaffade ett rejält tjockt täcke igår eftermiddag eftersom vi visste det skulle regna o blåsa
Vaknade vid 3 inatt av telefonen, sömnig som jag va hittade jag inte den trådlösa, signalerna ringde tills de va slut och jag hann inte, sen va det svårt somna om, man undrar ju, vem va det?
Vi ska idag åka och se vår stora tjej tävla i Göteborg i Konståkningen, ska ta med kameran och testa fota lite
/ Carina

Godmorgon från "södern"
Vi har nog blivit skonade, här blåser det inte så mycket och har inte gjort. Det har regnat en del, men nu försöker solen att ta sig fram.
Idag blir det handla, städa och bada några katter.
Ha´en trevlig lördag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God Morgon! Här i Segersta hällregnar det idag så det är mest is kvar av all snö som kom förra lördagen.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

God förmiddag från Sandviken.
Vi är också förskonade från blåsten….än så länge :-)
Idag ska jag tillbringa eftermiddagen i Valbo köpcentrum och på IKEA.Måste handla färdigt möblerna som jag ska ha hem och till jobbet och nya blommor och gardiner förstås nu när adventsljusstakarna,julgardinerna och alla stjärnor är borta.Det blir så tomt….undrar vad man hade innan för det ser inte likadant ut som före jul när allt plockas bort*asg*
Hoppas på att träffa Amors Troll Lisa där inne och äta lunch, Helen68….om du ser det här och jag inte hinner ringa så vet du var jag är på em om du också kommer in och sällskapar oss :-)
Kom ni andra oxå förresten som har vägarna förbi bara så där så lunchar vi *blink,blink*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

God morgon, Ja på Guldheden (uppe på en höjd) stormar det idag. Ska ut sedan och fika med en kompis så jag hoppas det lugnar sig lite med blåsandet. Ta det försiktigt på vägen från Kungsbacka Carina för jag gissar att det rycker tag i bilen om det är så ni färdas till Gbg. Rut har ägnat morgonen till att sova och Doris sprungit runt och letat bus. Vi är så tråkiga jag och Rut som vill vakna lugnt på en lördag. Ha en bra helg allihop.
#5 verkar trevligt! hör av mej om ja kommer dit. Hälsa annars till Lisa.
Ja man kan ju undra om det här med vädret alltså…….HUR grått kan de bli!! O inte känner jag att jag vill ha snö heller även om de blir ljusare ute då, jag vill ha sommar, sol o värme! Det skulle vara såååå skönt
Ha en bra (grå) dag alla! 

#6 Ja vi ska köra försiktigt!
Just nu är min Gubbe i Varberg, fick tag i en hel serie Harry Pottter lego t pojken:))