Nu har första flyttat.!
Nu har första kattungen ur Strimmas kull fått ett nytt hem! Det vart charmtrollet Jim Beam som fångade nya ägarnas hjärta :) Känns juh lite småsorgligt med tanke på att det är min första kull men jag vet juh att han får ett bra hem =)
Så nu är det bara 3 kvar :) och det kommer komma nya bilder under kvällen för mästerfotografen Lena har varit på besök och fotat dom små, så ser framemot att få se resultaten! :)
Grattis till att Jim Beam fått ett nytt hem! Jag förstår att det känns både bra och sorgligt. Men, så är det ju bara. Lycka till med de övriga tre som är kvar! Ser fram emot bilderna!

Grattis!Usch det där har jag framför mig sedan,att försöka hitta bra hem till alla ungarna samt att behöva skiljas från dom;/ Har ju sålt valpar o grät lika mkt varje gång när den nya ägaren kom för att hämta dom
Alla dom små fick kanonhem och jag har kontakt med dom allihop (kanske att jag hör av mig för ofta;)men ändå känns det nästan som om man säljer sina barn….
Instämmer i Grattis till kissens nya hem! Men visst, det ringde folk idag och ville komma och titta på våra små, hjärtat stannade nästan i kroppen…..jag var verkligen inte förberedd. Men vad hade jag tänkt??? Att de skulle stanna för alltid, eller?? Men, men, men de kan inte veta att vi har kattungar, jag har ju inte annonserat än…och det är ju inte Cruella deWil som ska komma heller.
Det är skönt att höra att det är fler som är så här knasiga. Tack ni därute! // Malin
Jag måste skvallra lite. Tjugo minuter efter att Jim flyttat så blev Rose tingad helt otippat. Även hon av en som vi känner och tycker mycket bra om. Jim flyttade hem till två devon rexar, en som jag fött upp och en de fick som omplacering av mig. Det är inte ens mina kattungar men kände en tår i ögat när Jum for. Man vänjer sig aldrig vid att de flyttar, det är alltid jobbigt och speciellt när den första far.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”