Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 382 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Fredag 080118

Idag va det ut att handla in mat, kattsand,Kattmat mmmm

Orken har inte funnits i mig denna veckan, migrän och sorgen har väl haft samband efter sorg av vår Kalle, är idag 1 vecka sen, men vi har hämtat oss bra, pratat mkt om allt, och Kajsa vovvse tjejen har börjat få egna ideer och blir mer o mer gladare

Hoppas verkligen vi slipper den där hemska stormen det pratas om

Hoppas alla får en mysig helg!

/ Carina

englagirl
0

God morgon från sandviken.

Här är det som vanligt….GRÅTT;GRÅTT;GRÅTT

Visste jag inte bättre kunde man tro att man bor i London,värsta Londondimma:-)

Sitter med frukostkoppen i handen efter en skön sovmorgon och ska snart ta itu med alla lådor och matskålar innan jag beger mig till Bollnäs för att hälsa på Anna-Karin och Eudora och Strimmas bedårande kattungar,förstår inte att alla INTE är tingade ännu?

Ha en underbar fredag allesammans och hoppas vi alla får en lugn och skön helg och slipper stormen:-(

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

AnnaKarin
0

God Morgon! Grått och lite kallt men man slipper bli blöt om fötterna ute iallafall. Kör försiktigt Lena, jag ska åka och köpa grädde till kaffet nu.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
0

Ska bli spännande se bilderna sen!

Blir lite avis hur mysigt ni ska ha med grädde i kaffe o alltSkrattande

yadhayezibas
0

Hejsan!!

Idag är det grått o tråkigt ute här oxå.Men inne är det kattbad som gäller och då får man upp värmen!Glad Har hunnit med en av kattmammorna och ska nu börja med hennes ungar oxå.Kanske kommer det några bilder senare när jag är klar!! Cool

Ha en skön dag alla!!
Hälsar
Pethra

Boromir
0

Goförmiddag!

I Umeå är det också grått, all vacker snö som vi fick förra helgen har regnat bort. Men på nyheterna lovade dem ny snö….vet inte vad man ska tro….

Idag har jag grammatiktenta, det känns ihela kroppen. Nerverna är på helspänn, jag vill så gärna klara mig och slippa omtenta….. men det är så förb. svårt.

Kissebäbisarna har börjat öppna ögonen, nu på morgonen hade mellansyrran öppnat båda. Vilka ögon hon ser ut att få! Foto kommer senare. Lite orolig är jag över Dessis matförråd, jag tycker att de går upp så himla ojämt…men det kanske är så. Alla går upp iaf.

Ha en bra dag däruti i grådiset…// Kram Malin

simzonites
0

Här i Kalmar är det strålande solsken och härligt vårväder! Nej, jag skojar bara…även här är det grått och trist men drömma kan man ju få göra Flört Det tråkiga är ju att man inte får någon som helst energi av det här vädret, man har liksom inte ork till att göra något alls.

Ikväll ska vi på profylaxkurs, det är en tvådagars kurs genom profylaxgruppen http://www.profylaxgruppen.com
Den tar upp avslappning, andning, mentala förberedelser, visualisering, massage osv. Det känns bra för mig att vi ska gå den här kursen och faktiskt så har min oro inför förlossningen minskat efter mina samtal hos Amanda-barnmorskan.
En del kanske tycker jag är knasig men jag relaterar mycket av händelseförloppet till katternas förlossningar och de erfarenheter jag har därifrån. Glad

/Lotta

/Lotta

Dolleminas
0

Har kommit hem från jobbet ska fixa lite här hemma innan jag ska in på sjukhuset för en kontroll (inget allvarligt…) här skiner solen på de halvisiga gröna gräsmattorna… ska sen iväg och fixa en liten present åt en blivande 30-åring samt försöka kolla på ett blivande hudsmycke…

Ha en bra dag allihop!!

Kittentotts
0

#6 Du har väl både bra och dåliga erfarenheter av Kattförslossningar:)) Du kommer få en annan känsla av hålla ditt egna barn i famnen efter ett bra jobb fr dig själv. Förstår du längtar nu! Hoppas ni får trevligt på kursen