Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 451 ggr
[Guardians]
0

Godmorgon Torsdag 08-01-17

Säger gomorron från Scandic, Kungens Kurva, Stockholm. Solen lyser starkt över Sveriges baksida idag :-)

Denna dag ska ägnas åt shopping och sen ut och äta gott ikväll på Bamboo för att imorgon återvända till goa Göteborg.

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sol?!?! Här regnade det då jag var ut med vovvarna i morse dessutom är det blåsigt så det känns ganska kallt fast det är 5 plusgrader!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, vi får väl se…….

simzonites
0

God morgon!
Än så länge är det lite grått ute här i Kalmar. Men det ser ut som om det skulle kunna klarna upp…
Har redan hunnit med ett besök hos Amanda-barnmorskan på morgonen. Fick riktiga vårkänslor då det satt en koltrast utanför sjukhuset och sjöng. Han är nog lite tidigt ute…
Katterna är ute i rastgården. Själv har jag precis satt mig vid datorn, har inga speciella planer för dagen.

/Lotta

amarula
0

God morgon

här i Stjärnhov lyser solen men det blåser ganska  mycket så det är ju inget toppen väder, men det är ändå skönt att få lite solsken efter allt grådistra regnväder. hoppas på att det inte blir värre blåsväder för det blir lätt stömavbrott och då finns det inge vatten i våra lägenheter brukar fylla badkaret med vatten så man kan spola toaletten med. ska snart ta en sväng med hundarna sen blir det väl lite städning.

hälsningar Britt-Marie

Dolleminas
0

Här regnar det igen… och sådär +3 ute…(snart tycker jag det kvittar om det kommer nån snö alls för det blir bara is ändå…)

Har själv varit på sjukhuset "och gjort min plikt"… (är blodgivare sen många år tillbaka…), visste inte att det var kris när jag ringde och kollade om jag kunde komma idag, så mycket folk på samma ställe har jag aldrig set förut… Ska snart packa iordning vad jag behöver ha med mig på jobbet ikväll/natt (jag jourar till imorgon, hur jag nu ska klara mig utan datorn ikväll… Flört) Sen måste jag kolla så allt funkar här hemma samtidigt, tur att jag är helledig på lördag (har dock ev. bjudit in mig på besök hos Almas uppfödare…)

Ha en trevlig dag i regnet!!

zandersson
0

God middagGenerad

Här i Örebro skiner solen för fulltSkrattande

yadhayezibas
0

Här i Linköping har vi haft sol idag oxå!! Underbart!! Jag jobbar på dagis så jag fick vara ute i solen o njuta idag! Glad Längtar efter våren nu!!

Mvh
Pethra

AnnaKarin
0

Här i Segersta har vi inte hunnit kolla vädret idag för vi har badat katter Glad Ser fram emot främmande av en duktig fotograf tillika uppfödare från Sandviken imorgon.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

englagirl
0

:-)

Tack…duktig fotograf?njaaa det var väl att ta i men jag ska göra ett försök i alla fall att fota gobebbarna.

Ser fram emot att träffa er båda två och bebbarna och Hallelujha Moment aka MINUS förstås

Kram och vi ses om ……….några timmar :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~