Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 403 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Onsdag 08-01-16

Här har vi storm och regn, kunde inte somna igår av alllt som slog ute, lät fruktansvärt, längtar efter våren nu

Idag ska jag sy ett antal hundra paljetter på min dotters tävlingsklänningar, de ska vara klara ikväll då de sen ska sys upp.

I Helgen ska de tävla i Göteborg Mölndal vid åby Travbana

Ska bli kul få se dem igen, tänkte ta med min kamera för prova hur det går ta foton i en ishall med den

Ha en bra dag! / Carina

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från "södern"

Idag var det inte roligt att stiga upp, blåst, regn och mörkt. Håller med dig Carina, längtar också till våren.

Lite kattungerapport, Vår lilla svarta, döpt till Daze of Darkness, kallas Z:a, har blivit 20 dagar. Mamman har lite mjölk så här gäller det att stödmata och då känns det att jag jobbar 40tim/v. och Mattias har långa skoldagar, tiden räcker knappt till.

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Millan71
0

Godmorgon från mörka regniga dalarna…Ja vem längtar inte till våren? Själv har jag knappt sovit inatt nu snurrar mina tankar runt öppna eget eller ej…Sedan kom lilla Vilda o hon e ju så kärlekskrank;) Hon skall sova så nära ansiktet som möjligt o sen kurrar hon HÖGT! Väntar nu på att arbetsförmedling skall öppna så jag kan beställa tid för o prata o starta eget mm….Ha en bra dag!!!Kramar

isnornin
0

God morgon från mig och Izabella:)

MVH Isnornin

krasivis
0

Godmorgon, från ett mulet o regnigt Kvicksund.

manbukten
0

Godmorgon här är det regn

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Här är det mulet men inget regn just nu iaf. Har gått en lång runda med min hund och nu ska jag äta min frukost. I eftermiddag ska jag köra till min vuxna dotter och hälsa på - underbart! Glad

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från ett grått och regnigt Svanå, det stog som spön i backen då jag skjutsade Saga till dagis.

Här är det full fart på både katter och hundar. Själv går jag på halvfart, har haft huvudvärk i flera da'r nu :-( dessutom gör öronen fortfarande ont. Annars är allt som vanligt :-)

AnnaKarin
0

God förmiddag! Här hänger regnet i luften. Jag ska åka iväg och handla för att göra en liten smörgåstårta till mig och maken. Idag firar vi 20-årig bröllopsdag, vi vigdes i samband med att yngsta dottern döptes. De små devonrexbäbisarna blir 3 veckor idag och gör sina rymningsförsök, Strimmas kull är 13 veckor och hur söta som helst. Hoppas på att kunna lägga ut lite nya kort på dom snart.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

englagirl
0

Godmorgon från ett lika regnigt Sandviken.

Kom knappt ur sängen i morse då kroppen knappt hänger med…..iofs inte så konstigt då jag bar in 1 ton kattsand till förrådet igår PHU!!!!! Pallen jag hade beställt kom igår,dom  ringde bara 5 min innan o sa att dom var här med sanden så det var bara att ta hand om den.Ska väl klara mig ett tag nu :-)

Idag Ska jag bara ta det lite lugnt,får främmande av Maria som ska hämta sin hona som varit här på parning annars händer det väl inte så mycket.

Blev sjukskriven i måndags efter det att mitt hjärta sagt åt mig att "varva"ner lite så det är väl lika bra att lyssna på det :-)

Ha en underbar dag allesammans

Ps:AnnaKarin,…..bada upp lilltrollen till på fredag så kommer jag och fotar dom då :-) (och smösrgåstårta är gott *blink,blink*)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~