Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 707 ggr
blackangel
0

Husses kisse;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Kittentotts
0

Här har vi en husse till med sin kisse

McLaren
0

Va gullig bild!!

Dockan
0

Fot i munnnenHoppsan så fina hussar,sånavill jag ha också.Lena

Hälsningar LENAGlad

krasivis
0

Här kommer ännu en husse med Wendi som är en riktig liten kelgris!

McLaren
0

#fint kort på husse å wendi! Vacker färg har hon gosse flickan, ocksåKyss

krasivis
0

#5 Tack! Det är ju tur att hussarna, här finns två st också tycker om katterna.

blackangel
0

"3 haha ja synd bara att de ej går med på alla fina katter man skulle vilja haHemlis…Bea däremot e en riktig hussegris vart hela tiden e nog lite avis dådå men menCool

Lovebuffen
0

Nämen åh vilka gulliga foton - kärleken mellan hussar och katter lyser riktigt!! Härligt!Glad

miascharming
0

# 4

OOOOH så gullig bild…Skrattande

// Mia

englagirl
0

och så här såg det ut för drygt ett år sedan då Polka-Dot flyttade hit. Amadeus fick en till knäkatt direkt och faktum är att Polka ett år senare och 5,5 kg tyngre fortfarande ska ligga MITT I ANSIKTET eller på armen VARENDA natt hihihi

Han är såååå go våran STORA pojke.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miascharming
0

Så fin bild ..Vilka snygga pojkar du har Skrattande

Jag älskar vardags & mys bilder….det har nått extra tycker jag .

// Mia.

Tidlosa
0

**fnissar gott**

Vilka hussegrisar det finns!!!! Skrattande

Millan71
0

Min Ronja är oxå en riktig hussekatt;)

Kittentotts
0

Visst är det mysigt se Hussebilder

#7 Jag kan säga att vår husse skulle aldrig säga nej t någon kisse, han tar däremot gärna upp plånboken

#3 Lena vill du ha allihopa:))

Millan71
0

#14   oj vart hittar man en sån karl???Dom växer inte på trän precis;)lyllo digOskyldig

blackangel
0

#14 vill oxå ha en sånFlört. Konstigt det där för hemma hos oss e det då jag som tar hand om djuren alltså med matning etc etc hmmFundersam

heliotropes
0

-Husse bussig får kolla pottisen,bliré det någo skal till mej då?

Det här är ett väldigt gammalt kort,men det skulle lika gärna varit taget idag,husse kan verkligen skämma bort.

Oskar hette katten,han var väldigt egen och hade en enorm egenvilja:)Innekatt var han,hans mamma var utekatt och hans pappa var en vildkatt.

Han rotade alltid i slasken efter något ätbart,han gjorde även som skatorna vad gällde soppåsarna:(Han hittade på allt sattyg man kunde tänka sig,jobbigt då,men nu kan man skratta åt hans upptåg:D

Eva // medarbetare på Perser

Kittentotts
0

#17 Vilket mysigt foto

#15 & #16 Man hittar sådanda på krogenSkrattandeJa iallafall träffades vi så första gången via gemensamma vänner

blackangel
0

Jaha då blir det te att letaFlört

feiner
0

Doris är också en pappis. Sotis blir man ju då det faktiskt var mitt val att ta Doris och han var mer intresserad av Doris röda syster. Men inte uppskattas det hehe. Men inte lider jag för vår andra dam Rut gillar mig i alla lägen. Även vid badning och kloklippning.

heliotropes
0

#20 Haha!! det där var ett sådant typiskt Husse/kattbild,har flera självSkrattandeJust sovkort kan det bli många,undrar om det är något smittsamt..hmm!,vad gäller husse/katt/sova..hihi!!

Eva // medarbetare på Perser

Trini
0

Nu blir inlägget lite framflyttat, men jag hade inte noterat det förrän nu. Måste bara få visa vår egen familjehusse. De kanske känner samhörighet "hannarna" i familjen för jag tycker att krumben alltid har sökt sig mer till Daniel :)

krasivis
0

Jättefin husse - katt bild!

Trini
0

Tack!

Med detta intresset är det viktigt med en förstående och djurälskande man :) och det tycker jag att man kan se flera här, härligt!

Lovebuffen
0

Åh så härliga bilder!!! Glad

Kittentotts
0

#24 Ja det har du helt rätt i

Så skönt när maken älskar katterna lika mkt som oss, min han kikar efter hane till oss nu, han är så rolig då han kan tänka sig ringa och prata med,

yadhayezibas
0

Vilka underbara bilder!! Här kommer ett bidrag till, jag har ju två riktiga husse katter här hemma.Denna bilden är på vår 5 månaders perser tjej som blivit en husse katt på en gång!

Hälsningar

Pethra