Godis
Har era katter något favorit "godis" som de vill ha?
MVH Isnornin
Här finns lika många favoritgodisar som katterna i huset
Men högt på listan står kokt skinka, mjukost, ost, vad det gäller köpt kattgodis så är det maltbitar, "sticks" av det mjukare slaget och greenies - men de är svåra att få tag på nu.
/Lotta

Izabella vill ha rostbiff;) men inte räkor…
MVH Isnornin
Beata äter ALLT,
bara det är på fat eller tallrik, även golvet räknas som tallrik
Maggan47

Oj, oj det är inte lätt att räkna upp alla favvisar här inte, men några av dem är: Gourmet Perle, kokt torsk, kyckling både rå och kokt, rå nötfärs, och jag VET att detta verkar konstigt men mina kisar fullkomligt äääälskar Royal Canins Hypoallergenic torrfoder, Gourmet Gold, mm.
Konstigt nog nobbar de räkor - det är äckligt anser dem!
Likaså kryddat kött oavsett köttsort.
Minus (exothonan) äter allt, precis allt menost är speciellt gott. De andra äter bara torrfoder, vill inte ens ha köttfärs.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Sheba eller Gourmet, ost och vitlök står på godis listans högsta topp här. Potatismos med smör och vitlök är mums. Men också mycket annat äter det mesta. Skinka och kyckling är också godis.

choklad är inte bra för hundar, har det någon negativ påverkan på katter?
MVH Isnornin

Mina har sin nötfärs varje dag, sen får de Räkost som godis, därimellan får de kokt/rökt skinka, ost, men de kan tänka sig smaka på husses rostbiff, och då vi har fläskfile el kött t middag så flockas de runt benen på mig, då brukar jag säga:nu kan man se det finns många katter, passa på räkna

Min Arwen vill gärna äta skinka,räkor(då morrar hon om nån kommer i närheten)och chips!!!Benji gillar mjukost men dom andra katterna jag har äter bara kattmat….
Royal Canin Kitten Persian är favorit att äta bland royals torrfoder. De får upptinad nötfärs, shebas burkmat är uuunderbart good anser dem. Jag ger dem ingen annan människomat än riktiga råvaror som är nyttigt för dem, som nötfärs och kyckling tex. Tänker på tänderna som vi faktiskt inte borstar så ofta på dem.
Måste testa räkor förresten, det låter smaskigt för kissarna :) Älskar det ju själv, men det var länge sedan vi åt det. När vi åt hummer i nyår så tyckte de att det luktade gott, men de fick inget då, vi ville ha all hummer själva :) Det kanske är lite väl lyxigt att ge hummer till en katt he he!
Här gillar dem kittbits och temptation från wiskas plus crossys
Osito gillade ruccola