Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1356 ggr
Trini
0

Foton på kullen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som jag skrev i godmorgontråden så har vi fotat bebbarna idag. De är ju nu 7 veckor gamla och man ska väl snart sätta ut dem på annons. Känns tufft! Blåtabbyhonan kommer vi behålla, övriga är till salu.

Först ut Andromeda, blå hona :

Trini
0

Här kommer Perseus, bruntabbyhane!

Trini
0

Och så Pegasus, bruntabbymaskad colourpoint hane!

Trini
0

Här har vi Cassiopeja, vår goa tjej, blåtabby hona :)

Cajza
0

Vilka godbitar du visar oss. De är jättesöta alla fyra och så fint de sitter. Du har gjort ett bra fotojobb. Lycka till med dem // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Trini
0

Tack! Vi tog typ 100 bilder på varje katt och c:a 2 per katt vart ok, ej suddiga osv.. he he..

Vi har en till kille, en blåis, men han är lite efter de andra i utvecklingen, så vi kommer behålla honom lite längre tills han har växt till sig ordentligt. Han har alltid varit minstingen.

Mamma är förresten tjejen i avataren, och pappan är Purrbox Zpring Break, han kan ses i mitt fotoalbum :)

AnnaKarin
0

Åh vilka sötnosar!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Millan71
0

Jättesöta! Den blåa tjejen blev jag genast kär i;)

Friida
0

Såå fina bebbar

BumbleBee
0

Så sööta bebisar Kyss        // Lillevi

Trini
0

Tack!! Ja, de är fina, men sååå goa och sociala också!!

Nu har de precis börjat få ta promenader i huset, under uppsikt!! De blir så lyckliga att det spritter i hela kroppen på dem. Några "bränner järnet" över stora kala ytor. När de sedan bli placerade i sin hage, som i och för sig är ganska så stor, så tjuter de av ilska :)

SussiF
0

Jättesöta småkissar, lycka till med försäljningen !

diana_
0

Alla är jätte ,verkligen jätte vackra! pegasus är dock extra sötKyss

Trini
0

Tackitack :)

#12, ja det är extra roligt med honom då han är colourpoint förstås!! Det är en vacker färg. Din colourpoint är ju jättesöt också!

manbukten
0

Jätteläckra bebbar grattis

Marita-L
0

Jätte fina sötisar

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

miascharming
0

Så fina dom är & så stora dom blivit Skrattande

Du är duktig med kameran tycker jag Glad

Kram Mia.

Bullan
0

Jättefina…lilla blåtabbytjejje är ju jättesööööötKyssfast det är ju alla andra också!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

krasivis
0

Oj, vad fina de är!! Jättesöta allesammans!

Trini
0

Tack vad goa ni är som säger så snälla saker Glad

amarula
0

Jätte söta bebisar du har

Kittentotts
0

Viilka Goodbitar du visar upp:))

Man fick sig ett gott leende, detta behövde jag!

/ Carina

Annkis54
0

jättefina allihopa men…Perseus….MUMS

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

nettan123
0

Alla missarna är jättesötaKyss

Dockan
0

Kyssjättesöta små alla.Lena

Hälsningar LENAGlad

McLaren
0

Å såååå söööta… Kyss

yadhayezibas
0

Jättesöta småkissar!! Och vad bra du lyckats med bilderna!!

Mvh
Pethra

Summerwinds
0

Åh vilka fiiiina bebisar! Verkligen jämn och snygg kull! Grattis Glad

/Eva

Trini
0

Tack snälla ni!!

Perseus, jaa han är gooo. Han har sådana där "uppspärrögon" som hans mor, som alltid ser ut som han just sett ett spöke. Bra på utställning är det ju med såna ögon :) Se Zelda i avataren så hon stirrar :)

Nu har vi annons ute, uhh, det har ringt många, både seriösa och några som jag direkt behövt avfärda. Det svåra är att lista ut hur de är, man vill helst inte ha hit några sedan som man trott verkar bra och sedan när man träffar dem så känns det direkt att man inte vill sälja till dem, vad säger man då!?

diana_
0

Hehe  kan tänka mig att det är många som ringt!! så fina som dem är! hade nog ringt dig om jag inte hade köpt min redan hihi.

Måste vara svårt säga till folk om man anser dem inte är bra..iaf formulera det…

diana_
0

Hehe  kan tänka mig att det är många som ringt!! så fina som dem är! hade nog ringt dig om jag inte hade köpt min redan hihi.

Måste vara svårt säga till folk om man anser dem inte är bra..iaf formulera det…

Trini
0

Tack vad söt du är :)

Det är just colourpointen som är väldigt populär :)) Men vi får väl se om det blir någon riktigt bra som nappar. Det är ju nästan så jag vill behålla även honom hemma, men det går ju inte att ha hur många katter som helst! Det blir 4 vuxna katter nu och vårt "mål" är 5, så jag ska börja spana efter en riktigt fin colourpoint om något år eller så!

simzonites
0

Jättesöta bebbar allihop men jag föll speciellt för den lilla blå honan, har ju två blå honor här hemma.

/Lotta

diana_
0

Ingen orsak! han är jätte fin! Det är sant, svårt att ha för många katter kanske… tänkte just säga att Ositos bror är till saluSkrattande,han är riktigt fin han tycker jag

Trini
0

Hi hi, ja det kan jag tänka mig diana_ ! Men nu får det vara nog med katter på ett tag :)