Gomorron mina vänner 14/1-08!!!
Gomorron!
Här snöar det lite lätt och det är ca -1,5 ute… Har lite städning idag att göra (jobbade som sagt i helgen…) känner mig allmänt seg, vet inte varför men kommer nog igång iaf..
Fr o m idag börjar jag mitt 50% vik. schema som personlig assistent (börjar med 2 dagar ledigt…) det känns så skönt att ha ett riktigt schema!!
Ha en bra dag allihop!!
Och ni som är sjuk och har ont så skickar jag en riktigt varm kram!!!!
Godmorgon!
Här är det lite gråmulet och runt nollan. Nu ska jag gå ut med mina hundar.
Ha´det bäst alla idag!

Godmorgon
Ha en bra dag
God förmiddag! Igår kväll var det -7 här men nu är det +5 och det droppar från taken. Idag ska jag inte göra mycket. Ev sätta in en hage till devonkullen som blir 3 veckor nu i veckan. Kanske kanske att dte blir till att åka in till stan och pussa på per/exokullen en sväng också. De är snart flyttfärdiga och så himla söta och goa.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Godmorgon!
Jag har inte tittat på termometern idag, vill inte, då fryser jag ju bara, men vi har solsken, och jag har varit på promenad med min kajsa i det goa vädret, vi ska gå ut mkt idag
Ha en bra dag!
Här i Kalmar skiner äntligen solen! Katterna sitter i sovrumsfönstret och spanar på småfåglarna som äter på talgbollarna i buskarna där utanför.
Vi matar inte på den sidan av huset där vi har rastgården då vi är väldigt rädda för salmonellasmitta. Tycker det är onödigt att småfåglarna ska lockas till rastgården.
Igår städade vi ut julen, så tomt det blev efter julgranen…
Hade flera små hjälpredor då jag plockade ner pyntet från granen 
Idag ska jag bara "slappa" och ta det lugnt.
Må så gott allihopa
/Lotta
/Lotta