Godmorgon söndag!
Hej hopp,
Vaknade tidigt av någon anledning denna söndagmorgon. Sitter och tittar på barnteve tillsammans med äldsta sonen.
Ser fram emot en lugn söndag, lite städande och så, men inget planerat.
Ha en bra dag alla!!

Godmorgon
Här blir det också bara småpyssel
Ha en bra dag
God morgon, Här verkar det bli en strålande dag, Äntligen inget regnande, igår var inte ljust på hela dagen,och spöregn, så då var lusten att göra något som bortblåst, Nu känns det som jag orkar ta tag i det sista som är kvar av julen. Lätt ta fram grejer men uhh så trögt plocka bort, Granen hade nästan inte ett barr kvar på sig när jahg hade plockat ur alla kulor. Man har barr kvar fram till midsommar :=))

Godmorgon!
Jag tog en längre promenad med vovven på morgonen, solen skiner faktiskt idag, man får passa på vara ute. Gatorna va dock glashala, så man fick gå försiktigt
/ Carina

Godmorgon allihop!
Även jag har gått en långrunda med min hund, vackert väder så då är det ju klart man går lååångrunda. 
Ska handla lite idag, kamma min hund och småpyssla här hemma och så läsa ut en BRA bok som jag läser just nu - härligt!
Ha en skön söndag allihop!

Hejsan!
Här i Rosvik så har det snöat massor!!! och snöar gör det ännu! Sambon och sonen har varit ute och skottat i ca 1timme. Någonstan kring 20-25cm snö har det kommit inatt.
Imorgon ska jag börja arbetsträna, hos en fotograf
Ser fram emot det massor, så foto är ett stort intresse! Dock bara 2v….men man tager vad man får.
Vårkänslor!
Det har blivit kanonväder ute, klarblå himmel och vindstilla. Nu efter lunch ska vi ut på en långpromenad!! Ska just sätta in lite bilder på våra småttingar, vi passade på att fota dem idag. Det funkar ju så bra när det är riktigt ljust då solen lyser in genom fönstret, ingen blixt behövs :) Jag känner mig helt lycklig av att äntligen få insupa lite solljus :)
God middag! Passar på att titta in här medans bulldegen jäser. Idag har vi en underbart vacker dag i Hälsingland. Solen skiner från knallblå himmel och det gnistrar vackert i snön som föll igår. Jag har varit in till dottern och gosat lite med kattungarna på f m. Förhoppningsvis kommer det nya bilder nästa helg, vår snälla proffsfotograf kanske dyker upp på fredag ;-) Nu har jag en bulldeg på jäsning och när de är gräddade så ska jag åka iväg och titta på små Bichon Havanaisevalpar som föddes häromdagen. Hoppas att ni har en trevlig dag allihop!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”