Choklad kille 7 månader
Lite långnäst men annars så är han ju jättefin !!

Tack! ja speciellt ur den synvinkeln. Den är skapligt placerad och stora näsborrar.

Ååååh vad VACKER, enormt vacker, han är - blir helt betagen i honom!! *WOWOWOWOWOWOWOW* 

Tack tack kanske inte ett av de sju undervärken men jag är riktigt riktigt nöjd med honom. En söt tjej med bra typ och vitfläck är vad han behöver.Undrar om hon finns? Då blir det nog mumsiga anlagsbärare. Han är dessutom jätte go, mattes lilla hund, och snubbelkatt.
jooooooooooo
pälsen är perfekt o resten är helt ok…o VILKEN FÄRG WOW
hehehehehehehehe

Tack Annkis

Tycker han är mkt söt!
Inte allt för korta näsor är bra för få bort lite utav de kortaste nosar med problem, vad gör en o annan långnosad i en uppfödning, hade jag ofta förr, dessa va så efterfrågade
Han är jättefin Manbukten

Tack Kittetotts Ja och choklader ligger lite efter ibland. Får vara glad att men får dem i färg i . Sedan kan det nog vara som du säger behövs för att minska risker. Det för typade måste bli bättre och chokladerna också, de kan hjälpa varandra. Och alla barn i början när det gäller att fixa nya linjer.Fast jag vill ha en kortnäsa med stora näshål. När det gäller choklader gäller en helhet.
När det gäller chokladlinjer för vi ju även tampas med den klassiaka typen skjälkbacke näsa. Men de har fått mycket skäll under vägen och framför allt av de som inte vill göra något åt det hela.Men väldigt populära som sällskapskatter då det fungerar utan problem.
Alla kan inte köpa in färdiga linjer, det ger inget mångfalld. Några måste kämpa för att utöka linjerna. Det viktigaste är att de är friska och sunda. Och det är inte alltid fallet har jag förstått på denna lista.
Och ett gott temparement framför allt. Och hans vältypade linjer bakom slår igenom ibland. syrran är bra mycket mer typad men då svart. Skulle i sin tur behöva en vältypad choklad eller lila. Jag vet vad jag gör och dessutom att det är rätt tänk!
Och många näsor har jag sett här, utan kommentarer.
Jag är nöjd med min kille, även näsan allt går att förbättra. Alla har något redan konstaterat här. Den perfekta katten är inte född. Men ibland kanske inte förbättringsområdet är synligt för ögat
#7 Ha en så bra dag det går idag, känner med dig! Gick igenom mitt i våras.

Ska fundera på om jag ska lägga ut fler bilder, tycker det är tråkigt med debatternas utvecklig. Att alltid handla i försvar och föklaring. Ska nog bara vara lycklig över mina sunda söta choklader

#9 Jo klart du ska lägga ut mer bilder, jag är nog en av dem som älskar dessa små med mer näsa, har en tjej som är 6år hemma, hon är vacker som en prinsessa, hade dessutom aldrig tvekat köpa en långnäst idag heller.
Som du skriver måste ju man börja någonstans för att få fram mer choklader, denna pojken kan bli pappa till många små bebbar som sen i sin tur blir t fler. Nä du får inte bli ledsen för detta med vissa bara ser efter kortnosar:) Han är ju så fin, och med en snygg tjej blir det nog superfina bebbar dem imellan, kanske en o annan söt med mer näsa också, mumsimums!
Det är inte det att jag inte tycker om "långnäsor" men dom är lite sällsynta så ta inte illa upp snälla du !!

Charmknutte!
Han påminner lite om en nallebjörn. Riktig raring!

311 ok
#12 Tack snälla har precis varit och kollat in chokladbrodern. Bra stop där också. Tycker också det är Nalle björnar
Vilken fiiin kille, jätte grattis till honom!! 
En riktig nalle… så fin.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ja men detta är ju klassisk look - bara så ni vet.
Vackrare perser får man leta efter.
Grattis till skönheten!

Tack allihop! Han heter Jackpott för mig är han det.
Ha en bra kväll