Godmorgon Lördag
Godmorgon har vi haft så här lite snö något år förrut. Varhe morgon är det kolsvart fram till dagsljuset ett par timmar.
Ha en bra dag

Godmorgon!
Här regnar det så mkt att lilla Kajsa vägrar titta ut, vänta på uppehåll så vi kan gå ut, om det blir, snö har vi haft en dag i år
Sovit hårt har jag, vaknade av en hemskt dröm och halsont, men det är väl gårdagens alla tårar som gjort halsen lite skavd, huvudvärken är ju ingår ju i mitt liv
Ja får se vad man ska hitta på idag
Ha en bra dag ! / Carina
Godmorgon!
Önskar alla en bra dag o #1 jag tänker på dig o sänder varma omkramar!
Jag kom hem igår efter att ha varit iväg sedan onsdags kväll för att para min tik. Det är inte lika lätt med hundar som med katter. Nu får vi se om det blir något resultat. I så fall så blir det valpar i vecka 11 omkring den 10 mars. Spännande!
God förmiddag! Idag tror jag att det är dags att plocka undan julen. Ute är det så halt så man törs knappt rasta hundarna. Ska försöka åka ut i skogen en sväng med dom senare idag.
Trevlig helg!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

God förmiddag från Sandviken.
GRÅTT;GRÅTT;GRÅTT….jaa så kan man väl sammanfatta dagens väder här….förresten glömde säga att det regnar oxå:-(
Har kvicknat till efter gårdagens migrän då jag trodde jag skulle dö…..igen.
Hade huset fullt med folk hela dan, kattungespekulanter, kattungeköpare och min bästa väninna Maria.När kl var 20.00 la jag mig i soffan för att kolla Lets Dance sen minns jag inte så mycket mer.
Idag är det "efterdyningar" med skakningar i hela kroppen,nya kattungespekulanter och allt som måste göras.Hoppas man står på benen till kvällen :-)
Ha en fortsatt underbar weekend allihopa
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~