Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 221 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon 08-01-11!!

Gomorron! Wow just nu snöar det ute!!! (iof blötsnö så det blir väl regn till slut…) sovit lite oroligt och drömt om en massa människor jag träffat under hela min uppväxt, och även goda vänner som finns lite överallt Flört i vårt avlånga land…

Hoppas alla får en bra dag!!!

Trini
0

Godmorgon!!

Sista dagen på min lediga vecka, uäääh. Men en helg också, sedan börjar allvaret igen!! Är så tacksam att jag pluggar just nu och har kunnat ha ett lååångt härligt jullov tillsammans med familj och katter. Haft möjlighet att pyssla och dona med kattungarna och förstår inte hur jag hade klarat detta om jag behövt gå iväg på dagarna under den här tidsperioden då det hänt sååå mycket med dem, det har varit rejäla utvecklingssprång på kort tid!

Himlen är molning, men de rör sig väldigt snabb. Ser ljust ut mellan dem, kanske kan hoppas på en solglimt idag.

Ha en bra dag alla!

Lovebuffen
0

Godmorgon!

Önskar er alla en härlig dag!Glad

Bullan
0

Oj…hade missat denna tråd!

Ska senare idag iväg sista dagen på min utredning på FMC!(försäkringsmedicinska) och på måndag börjar arb.träning i 2v. Ska bli kul faktiskt! Om än jag inte är bättre i kroppen än tidigare(nervskador pga whiplashskada)…men alltid kul att få komma ut och träffa folk. Om det finns något arbete jag klarar, så gör jag det gladeligen :)

Här småregnar det nu och är kring "nollan"…så halkigt är det!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bart
0

Godmorgon från ett grått Uppsala.Igår sken faktiskt solen här och det var så skönt,men idag är det lika grått igen.Här ska det städas bort det sista av julen idag,byte av gardiner mm.

McLaren
0

Missat jag me….

Idag skiner solen på ett allt grönare Karlstad. Hjälp, vad ska det bli med denna vinter?? Jag villlll haaaa snöööö!