Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 221 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon 08-01-11!!

Gomorron! Wow just nu snöar det ute!!! (iof blötsnö så det blir väl regn till slut…) sovit lite oroligt och drömt om en massa människor jag träffat under hela min uppväxt, och även goda vänner som finns lite överallt Flört i vårt avlånga land…

Hoppas alla får en bra dag!!!

Trini
0

Godmorgon!!

Sista dagen på min lediga vecka, uäääh. Men en helg också, sedan börjar allvaret igen!! Är så tacksam att jag pluggar just nu och har kunnat ha ett lååångt härligt jullov tillsammans med familj och katter. Haft möjlighet att pyssla och dona med kattungarna och förstår inte hur jag hade klarat detta om jag behövt gå iväg på dagarna under den här tidsperioden då det hänt sååå mycket med dem, det har varit rejäla utvecklingssprång på kort tid!

Himlen är molning, men de rör sig väldigt snabb. Ser ljust ut mellan dem, kanske kan hoppas på en solglimt idag.

Ha en bra dag alla!

Lovebuffen
0

Godmorgon!

Önskar er alla en härlig dag!Glad

Bullan
0

Oj…hade missat denna tråd!

Ska senare idag iväg sista dagen på min utredning på FMC!(försäkringsmedicinska) och på måndag börjar arb.träning i 2v. Ska bli kul faktiskt! Om än jag inte är bättre i kroppen än tidigare(nervskador pga whiplashskada)…men alltid kul att få komma ut och träffa folk. Om det finns något arbete jag klarar, så gör jag det gladeligen :)

Här småregnar det nu och är kring "nollan"…så halkigt är det!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bart
0

Godmorgon från ett grått Uppsala.Igår sken faktiskt solen här och det var så skönt,men idag är det lika grått igen.Här ska det städas bort det sista av julen idag,byte av gardiner mm.

McLaren
0

Missat jag me….

Idag skiner solen på ett allt grönare Karlstad. Hjälp, vad ska det bli med denna vinter?? Jag villlll haaaa snöööö!

Under eftermidagen idag ska jag jobba extra i fiskaffären å får väll se om jag blåser bort…..

Niki och McLaren blir sååå glada när jag kommer hem och luktar fisk sent på fredagkvällen. De är faktiskt de enda som blir glada över luktenFundersam Min sambo rynkar på näsan och Lova 3 år (mindre diskret) -mamma, vad du luktar fisk!!?

Niki gillar både räkor och strömming, medans McLaren är lite mer finsmakare och föredrar räkorna.. Ja, någon strömmingsbit kan han tänka sig någon gång…

Hoppas att ni får en bra dag!!

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Jag har tvättat en stund i dag, kändes bra få bort tankarna på annat håll

Nu ska jag ta en promenad med vovvarna, än så länge är de ju 2, men imorgon om jag inte veker undan så är de 1. Ska ju ner t kliniken kl 16.10 idag, vi ska få samtala innan då detta är mkt svårt för oss, efter detta hoppas jag vi fått tillräckligt med genomgång av allt för vi ska känna oss trygga i att vi inte gör fel i att låta Kalle somna in, så rädd för få dåligt samvete, här är vår Kille för 3 årsen på första bilden, sista är nu:

Dolleminas
0

#6 Skickar en värmande kram till er!!!

Bullan
0

kittentott: det syns på honom att han är ganska färdig! Och det verkar ha gått relativt fort för honom, om man  ser på bilderna.

Jag har själv gått igenom detta flera ggr, och det där det värsta som finnsGråter Men i slutändan får man fråga sej, för VEM det sjuka lever? Har de ett värdigt liv kvar? Kan de leva ett tag till och fortfarande vara sej själva? Med mkt smärta och sjukdomar, så ändras man och inte till det bättre alla gånger. Det går fortare för djur än för människor! Deras liv är komprimerat på några få år jämfört hos oss människor…detsamma gäller deras åkommor…det går fortare för dem!

Jag skickar också en STOOOOR VARM STYRKEKRAM!, för detta är så jobbigt och sorgligt att måsta göra som djurägare! Men för mej har det alltid varit värst innan! När det är över, så har det trots saknaden, kännts bra och som det rätta att ha gjort.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

manbukten
0

Godmorgon

#6 Stärkande tankar hårifrån också, men som Bullan skriver värst före.Att veta att man gjort rätt hlälper sorge arbetet, man har hjälpt sin älskade vän.

Trini
0

Hoppas att allt gick bra idag, så bra det kan gå. Jag sänder över styrkekramar i massor!!

Vilken vacker bild du har på honom i ramen, det är så du får minnas honom, en vacker hund, stark och frisk!

Kram // Trini