Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 377 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Torsdag!

Idag va det städdagen! Egentligen har jag den imorgon, men tror inte jag orkar det eftersom det blir en jobbig dag ändå med tråkigheter

Jag önskar er alla en bra dag!

/ Carina

Trini
0

Morrn morrn!!

Idag ska jag pyssla lite extra med kattungarna, klippa klor osv, de växer så fort!

Igår hade vi rejs efter dem då de flesta lärde sig att ta sig över vårt kompostnät som vi vikt till hälften av höjden. En kom på snitsen och de andra hakade snabbt på. Nu har vi riggat så att ingen kan ta sig över :) De är lite för små för det stora huset än så länge tycker vi så de får nöja sig med sin hage än så länge. Lite skrik och panik blev det, men nu verkar de har accepterat faktumet att de inte kommer ut. Fullhöjds kompostnät med vaxduk förspänd på insidan blev lösningen till slut :) Och så tunga grejor så att de inte kan rubba kompostnätet.. Så små, men ändå så starka är de våra minisar.

Ha en bra dag alla!

Kram Cathrine

Kittentotts
0

#1 Vänta du bara:)) tar några dagar sen kommer de på hur de ska lösa nästa hinder, flinar nu lite, man har ju gått igenom det där ett antal ggr nu

Bullan
0

Kittentotts - Hoppas att allt går bra i morgon! Om än det ev. blir tråkigheterLedsen 

#1 Så fiffiga småbusarGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Trini
0

Oj förlåt nu flyttar jag fram en tredje godmorgon tråd, men jag hade missat att svara här.

#3 visst är de fiffiga :)

2#  Ha ha, kommer de fixa fullhöjds kompostnät förspänd med hal vaxduk på insidan tror du? Nog för att de är smidiga, men de är dock inga bengaler haha!!  Ja, det är bara att vänta och se! Än har det fungerat.

*styrkekramar* till dig kittentotts idag!

Kittentotts
0

#4 Du får höja deras hinder efter hand tror jag:) jag har haft alla möjliga hinder genom åren, men lovar de kan ändå,någonstans har jag en gång visat bilder på detta på forumet, en kull jag byggde på och byggde på, men jag fick tillslut ta bort hagen så de inte skulle tippa över kanten på kompostgallret, de va så små. Ibland kan man undra om de inte har lite Bengal i sig:))

Tack för kramarna!

/ Carina