Svartsilvertabby perserhona !
Hej igen!
Jag vill slå ett slag för en jättetrevlig uppfödare vid namn Linda Almyr, Lilly Chic's katteri som köpt två avelhanar från mig.
Hon har en, ibland två kullar per år. Hennes kattungar har hittills varit fantastiskt söta och underbara på alla sätt och vis. Jag har tagit tillbaka en framtida avelshane från henne som jag har ute på foder hos en god vän, eftersom antalet hankatter i ett katteri måste vara begränsat.
År 2007 har Linda haft stora framgångar med flera NOM och BIS på en underbart söt silvertabby hona som heter Nova Space och som hon planerar att behålla. Hon har stora runda ögon med en helt fantastisk ögonfärg. Hennes silverfärg är helt utan rufism (= den gyllene tonen som silverkatter inte skall ha!)
Här är ett foto på Nova som kattunge

Här kommer foton på min blivande avelshane "BULLEN" från Linda Almyr.
Visst är han söt!?

Han är så söt så jag har svårt att välja vilket foto jag skall visa…..förlåt…
Länk till Lindas hemsida:

Helt rätt av dej Lisa!
Nova Space är jättesöt!
Fantastisk päls och färg och jättefint uttryck i sitt söta ansikte!
Såg Nova på Birka i december och tror hon är ännu sötare i verklgheten!Då träffade jag ju också Linda!
Det var så trevligt!Träffade många nya människor där!
Ock fick se väldigt fina katter.
Bäst var att var en Bob utställing(som jag aldrig varit med om här i Norrland)
BOB blev en kat.1 hane-båda dagarna!!!Så häftigt!!!
Dessutom när det var Amors Troll Eddie Murphy!(Han är släkt med min hane och hona-som inte är släkt med varann…)
Trevlig helg hade jag i alla fall!
Måste bara önska Jeanette,Linda och Lisa en God fortsättning på 2008 och lycka till med utställnings året 2008!
Vi kanske ses!!!!

Enormt vackra katter, oj, oj!!!

Jätte söta katter !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

kanon fina

Jag såg Nova Space på utställningen i Forshaga i somras, otroligt fin tyckte jag hon var redan då och nu ännu vackrare 
// Lillevi

otroligt snygga!!!!
jättefina
En otroligt vacker katt! 
/Lotta

Han är jättesöt :-)
Jätte fina katter!!!!

Söt som en 

.