Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 547 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon allihop!

Idag har vi en regning dag som vanlig i Kungsbacka

Kom precis in fr en Promenad med mina hundar som jag tog vi d ån i vårt område

Svårt möta vänner,grannar som frågar hur hunden mår, han har ju varit dålig en bra tid. Långhårig som han är märks det då de rakar ner hans päls för behandla alla åkommor. På fredag har vi tid för samtala med vår veterinär, om vi är starka nog är meningen han då ska få somnaGråterÄrligt talat är nog detta det jobbigaste jag varit med om på mkt länge

Ibland kan det bli för mkt, det är bara en kort tid sen vi va med om tråkigheter med en annan individ vi saknar, pojken vår har tagit mkt sorg ett tag.

Vi valde fredagen då pojken våran är på sitt kortishem, vi vet att sorgen behöver vi få ha ett par dagar utan att behöva prata el träffa någon annan

Hoppas ni andra får en bra dag!

Va rädda om varandra!

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GråterJa det är ju för himla jobbigt ibland,men allt ordnar sig alltid till det bästa du har din lilla gulliga familj,måste visa dig Titus hårboll under natten han fick linfröavkok sent igår kväll.Ha det bra idag.LENAGlad

Hälsningar LENAGlad

Soffan79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ush så tråkigt med eran hund, tänker på er.

Här i Halmstad är det annars rätt grått och trist men hela 4 grader när jag åkte till jobbet. Fortfarande svårt att komma upp på morgonen då det är skönare att ligga kvar i den varam sängen. Glömde ställa klockan i morse men som tur är har jag ju lilla Bonaly som kommer och väcker mig, hon trycker sitt ansikte mot mitt och tycker att nu är det dax att gossa lite jobbigt när klockan bara är 5.30. Glad Men vem kan neka en sådan liten gullunge.

Kittentotts
0

#1 Va en rejäl hårboll Lena!

#2 Åh min lilla Bonaly, hon ser sömning utSkrattandePussas har hon ju alltid varit duktig på

Jag ska nu försöka avreagera mina tankar på annat en stund än fredag, får se om det blir ett perserbad för sen fota lite, detta är lite av terapi ibland, Tack för er ord!

Dolleminas
0

Gomorron/förmiddag! Här är det gråmulet och det har kommit en cm (!) snö inatt, ska jobba eftermiddag kväll idag, har skjutsat ungar till skola och dagis och ska försöka städa undan lite julsaker idag (känns lite vemodigt faktiskt…)

SussiF
0

Här snöar det för tillfället, går nog över i regn senare för dom har sagt att det ska bli varmare….

Värken sitter kvar och bara frodas !….

Annars har jag det ganska bra idag, Saga är på dagis, Jonas i skolan så jag har det lite lugnare än vanligt, om sen "gubben" kunde åka iväg med så skulle lugnat vara totalt :-)

Kittentott, jag skickar dig massor av extra ork till på fredag får väl ha en stående överföring dom här dagarna! Du får tänka som så att Kalle kommer att få det bäst så.

Kram Sussi

Bart
0

Godmorgon/förmiddag!Här är det gråtrist som vanligt denna vinter.Ska försöka börja plocka bort julen idag har jag tänkt.Skickar styrkekramar till dig Carina,förstår att det är ett svårt beslut.

Elisabet-E
0

En stor kram till er. Vet hur jobbigt det är att behöva fatta ett sådant beslut men samtidigt måste det få mogna fram.

Ta hand om er och Kalle så gott det går och jag ska verkligen tänka på er på fredag!

Kittentotts
0

Tack alla! Ja nu är denna dagen snart slut, usch usch det närmar sig, vi har gått en promenad och pratat jag o gubben ikväll med vovvsingarna med oss, känns bra ha lite tid på sig ändå för vara förberedd