Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 569 ggr
McLaren
0

McLaren å Niki...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag mååååste få visa…

Nu är de SÅ bra kompisar å växer så det knakar. Niki har ökat bra i vikt å väger nu 3,3 kg. McLaren väger nu 3,9 kg. Den 18/1 blir pojkarna 7 månader. Jag är så glad över att jag blev perserägarinna.

Ha en trevlig kväll!!

McLaren
0

Å ett till…

McLaren
0

Sista…

miascharming
0

OOH sååå fiiina!

// Mia

BumbleBee
0

Dom är så fiina båda två Kyss    

// Lillevi

Trini
0

Jättesöta är dom, verkar ha det mysigt ihop!!

Dockan
0

GladVa fina dom är båda tvåjättekul att det går så bra,det måsta vara roligt för alla,jag vet själv mina Dockan o Herman kom ju till samma familj.LenaCool    P.S Herman älskar isbitar

Hälsningar LENAGlad

McLaren
0

Tack, snälla niSkrattande

krasivis
0

Vad fina de är, var och en o tillsammans! Det är ju så mysigt när de gillar varandra så mycket! Så söta båda två!

manbukten
0

Så gosigt dina jätte fina  killar har det

Kittentotts
0

Så fina ihop är de

blackangel
0

jättesötnosar e demRäcka ut tungan

Annkis54
0

Åh så fina de är
vad bra att det gick så bra
jag ser att de  är lite krullig??
blöter de ner sig i vattnet??
du vet att det finns bättre vattenautomater isf va???

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

McLaren
0

#8,9,10,11 Tack så mycketSkrattande

#12 Annkis, tack visst är de.

De blöter ner sig… framförallt McLaren. Men du vet jag hade en sådan fiiin vatterautomat som Mc gärna badade i.. Sedan såg jag att du hade någon sorts uppochner vänd vattenflaska. Nu har jag kört vattenautomaten till Tina i Gävle (när jag hämtade Niki) och andvänder upp och ner vänd vattenflaska -som du hjälpt mig med.Glad

De blir blöta för detFundersam… Fast inte lika mycket. Finns det någon mindre, måne? (förutom sådan som till underlatburarSkrattande)

McLaren
0

alltså sådan svart behållare som jag sätter fast i kompostgallret?

Lovebuffen
0

Åh så otroligt SÖTA de är båda två!!! *WOW*  *dregel, dregel*

Millan71
0

Vad gör väl det om dom är lite krulliga;) Mina katter blir fullkomligt dygnsura när dom dricker vatten,automat eller ej…Mc Laren o Niki är ju såååå goa,du får se mitt nya tillskott! Vilda från Kibbow´s! Har länge velat ha en liten Bea som är mamma till min Arwen och syrrans Aragon,nu har jag äntligen en sån hemma fast hon heter då Vilda;)

McLaren
0

Hon är såååååå sööööt!! Vilka ögon hon har…. Jättegrattis till en vad jag förstått, mycket kavat tjejSkrattande

#15 taaaackar