Åhh Niffi vad spännande att få se honom…så söt..
Jag skall också dit med några av mina godingar..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jag hade allt änkt åka 1 dag med min lilla tjej, men har den kommit ut inbjudan?

#2 Japp Inbjudan finns ute på IDP-sidan (det är jag som lägger ut dem där), se länken i #0

Ny domare till utställningen: **Galina Tsaryova, Ukraina
**
Jag hade tänkt att åka men har fortfarande inte fått något svar om norgecertet kommer att vara först eller sist på lördagen?
Min ena katt har två cert i klass 3 och det skulle varit perfekt om sverige certet var först och att hon kunde ta norge certet i klass 4. Har förstått att flera än jag som är i den sitsen och skulle behöva ha det svenska certet först…

Jag funderar på att ställa ut min nye kille, men jag undrar hur man gör om man inte har fått registreringsnumret på katten ännu?
man skriver "under reg" + tar med papper på att katten är under registrering om du inte fått stamtavlan då.

#6 Skriv "under reg." där registreringsnumret skall stå på anmälningsblanketten. Stamtavlorna kommer att vara färdiga långt innan utställningen.

ok , tack
Nämen summerwinds..certet måste ju ligga på morgonen för mig…hahahahaha

Brukar det inte vara så att man kan gå och ta Norge certet när det passar.Så har det varit när jag har ställt Norge i Sverige.
Stolt ägare till tre La permer

Det norska certet ligger först på lördag morgon. Det gäller inte för klass 3 eller 7. De som ställer i klass 3 eller 7 kan inte ta det norska certet efter det svenska om man i och med det byter klass till 4 eller 8.
jag kommer med 3 st
Calle…PER d 02 (03?)
Blossom PER d 02 (03?)
o Mica PER f 03
längar sååååååå

Det ska bli så jätteroligt att komma till Halmstad. Jag ska ställa Saga och Smocke (Goliat). Extra kul är det ju att Katarina och Niffi ska dit också, väldigt spännande.
Helt nya domare är det ju också. Extra spännande, eller hur ?
Lena W
Betty Back`s Exotics
Jag har med mig 4 stycken och det skall bli väldigt spännande…helt nya domare…kul
Sedan får jag se Smocke igen…och alla nadra snyggingar.
#10 synd att vi inte kan få som vi vill båda två
. Då parar jag nog Greta istället för utställning!
#12 synd, synd
. Det skulle legat som cert nr 2 på lördagen så hade fler katter kunnat ha nytta av norge certet. Inga katter blir ju stoppade länge, så det hade ju inte behövt legat först för den sakens skull. Men är det bestämt så…
HEHE! Jag kommer för jag skall jobba på utställningen men ställer inte ut någon katt.
Men JONAS…jag som trodde att jag skulle få se Morris "live"
jag kan ställa honom åt dig om du inte hinner hehe..