Perser för 200kr
Hej , har för vana att kolla på blocket mellan varven och idag blev jag verkligen bedrövad o ledsen, Finns en perser tjej på 2,5 år som heter Greta som är till salu för ynka 200 kr, Är en bild på henne och jag tycker hon ser bedrövlig ut runt ögonen, Hur kan man sälja en vän för 200 kr och hur kan man sätta ut en sån bild, Ögonen må vara rinniga, men jag är av åsikten att orkar man inte hålla dem rena o snygga där så kan man ha en annan ras,

Stackars lilla katten.Hoppas att hon får ett bra hem med någon som kan sköta om henne på rätt sätt.
Stolt ägare till tre La permer

Dom måste ha skrivit fel…
Tror jag då…….2000.- måste de väl ändå mena ?
Vad tror ni ?
// Mia.
// Mia

Jag tror oxå dom skrivit fel pris eller så skriver dom bara 200kr o sen kanske vid kontakt en fodervärdsavtal eller nåt…
De säljer henne för 200 för hon trivs inte bland deras andra hunder o katter, Hemmet är viktigast står det, o det är ju bra, Men min åsikt är att om man säljer en perser eller annan raskatt för sååå liten peng är det ju faktiskt inte konstigt att det blir en massa blandraskatter ute, ligger ju nära till hands

det är en annan anons på en exotik hona 16 veckor för bara 1000.
MVH Isnornin

Man kan ju hoppas katten är kastrerad, men det framkommer i så fall inte i annonsen, en sen borde ju katten ha en uppfödare om hon inte själv är uppfödare t katten, uppfödaren borde ju vara intresserad, kanske inget vet iof heller, man kan ju forska i tankar mm hit o dit, men vi får hoppas katten får ett bra hem

Det står inget om kastrering..Bara att de har flera katter.
MVH Isnornin

# 4 Har du pratat med dem ? Så att du VET till 100% att det står rätt pris ?
// Mia.
// Mia

jag mailade dit men inte fått svar om priset…
MVH Isnornin

#9 seriösa ringer ju;) Jag skulle aldrig sälja en katt utan personlig kontakt och om dom bara svara via mejl…Kanske är oxå dessa seriösa då dom inte vill svara via mejl…Man får ju hoppas det då

#10 jag har inte tänkt att köpa katten, jag undrade ifall hon hade skrivit fel precis som 2 0 3!
MVH Isnornin

Jag tycker att en första kontak via mail är bra.Då hinner man tänka igenom svaren och kan ringa upp när man kan.Det är alltid svårt att ringa till någon man inte känner.Det blir lite krångligt om man ringer just när dom lägger barnen eller äter mat.
Stolt ägare till tre La permer

#11 nej det förstår jag att du inte tänkt,menade bara att seriösa över lag ringer vid intresse av köp…vad skrev du på mejlet då? Frågade bara om dom skrivit rätt pris eller?Tänkte ISÅFALL att de kanske inte svarar på sånna mejl om det inte handlar om seriöst intresse av kattköp…förstår du vad jag menar?Hehe….
Är man oseriös för att man mailar till mailadressen som står i en annons? Konstigt att jag ens fått köpa några katter då….